رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۳ فروردین۹۷

متولدین فروردین ماه امروز تمایل دارید سخت تلاش کنید تا نگذارید کارها به هم بریزند. اما ممکن است تلاش های تان بیهوده باشند، زیرا وقتی موفق می شوید زندگی تان پیچیده می شود و گره می خورد. درست مثل بازی های ویدئویی است، فقط وقتی به مرحله ی بعد وارد می شوید که مرحله ی […]

متولدین فروردین ماه

امروز تمایل دارید سخت تلاش کنید تا نگذارید کارها به هم بریزند. اما ممکن است تلاش های تان بیهوده باشند، زیرا وقتی موفق می شوید زندگی تان پیچیده می شود و گره می خورد. درست مثل بازی های ویدئویی است، فقط وقتی به مرحله ی بعد وارد می شوید که مرحله ی فعلی را تمام کرده باشید. این نشان می دهد که زمان آن رسیده است که کلاً یک استراتژی دیگری را به کار بگیرید. به جای این که منابع را برای به دست گرفتن کنترل تلف کنید، بهتر است فقط برای مدتی دست از کار بکشید. شگفت انگیز است اگر بدانید که کنار گذاشتن قدرت فعلی تان خیلی راحت تر از آن است که فکرش را می کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

قبل از این که بگویید چه چیزی در ذهن دارید معمولاً به همه ی جوانب آن فکر می کنید. اما ممکن است فعلاً کمی مضطرب باشید، به ویژه اگر سعی می کنید تا رازی را پنهان کنید، زیرا صرفاً همین پنهان کاری ها موجب اضطراب بیشتر شما می گردند. خوشبختانه امروز دلیلی وجود ندارد که بخواهید دیگران را ناراحت کنید، در عوض عاقلانه تر این است که به انگیزه های خودتان توجه کنید. تا زمانی که اهداف تان شرافتمندانه هستند و از صمیم قلب حرف می زنید، اصلاً مهم نیست که جزییات پیام تان چه باشد.

متولدین خرداد ماه

ممکن است به جای آن که سعی کنید تا برای چیزی که قبلاً گفته اید یا انجام داده اید جوانب خطر را در نظر بگیرید، سهواً طی یک اشتباه به خرابی ها دامن بزنید. متأسفانه هنوز هم حتی با ایده آل ترین اهداف می توانید خشم دیگران را برانگیزید. البته یک عذرخواهی صمیمانه همه چیز را حل می کند، اما فقط در صورتی که به آن چه می گویید ایمان داشته باشید. به خاطر داشته باشید که قبل از این که دنیای ارتباطات تان از چرخش باز بایستد، این نمایش کوچک ممکن است یک روز دیگر هم ادامه پیدا کند.

متولدین تیر ماه

امروز ممکن است عقب نشینی از یک مقابله برای تان چالش برانگیز شود، حتی اگر این کار را به نفع خودتان انجام داده باشید. شاید حالا فکر کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید و همین به شما جرأت می دهد تا به خاطر باورهای تان خطر کنید. خوشبختانه آن قدر ها هم که فکر می کنید چیزی برای از دست دادن ندارید. فقط مطمئن شوید کاری که می خواهید انجام دهید واقعاً ارزش داشته باشد و بعد آن چه را که دارید به خطر بیندازید. سعی کنید تا هوشمندانه نبردهای پیش رو را انتخاب کنید، در این صورت می توانید انرژی خود را برای زمانی که به آن نیاز دارید ذخیره کنید.

متولدین مرداد ماه

نقشه ای که برای حمله کشیده اید می تواند خیلی تاثیرگذار باشد، اما مطمئناً عالی نیست. وقتی موقعیت فعلی تان دگرگون می شود، باید سعی کنید تا خودتان را با شرایط وفق دهید تا فرصت رقابت را از دست ندهید. متأسفانه بیش از آن چه فکرش را می کنید در افکارتان سخت و تغییرناپذیر هستید و این عدم اصلاح برنامه ها ممکن است نزدیک ترین دوستان تان را با شما بیگانه سازد. نسبت به واکنش های دیگران حساس باشید تا بتوانید هوشمندانه پاسخ دهید و سعی نکنید که سرسختانه به یک رویای نامعلوم فکر کنید که هیچ دلیلی هم برای آن وجود ندارد.

متولدین شهریور ماه

شاید امروز کمی عصبی باشید، اما باید بتوانید این تنش ناراحت کننده را به یک پتانسیل مفید تبدیل کنید. انتظارات گذشته ی تان را دور بریزید و بپذیرید که هیچ سر نخی وجود ندارد که به شما بگوید به کجا می روید. با این وجود اشکالی ندارد اگر بگویید چه چیزی در ذهن تان می گذرد، حتی اگر این کار از نظر اجتماعی شما را در جایگاه نامناسبی قرار می دهد. یک جهت گیری کاملاً متفاوت را با آغوش باز بپذیرید و بعد نقشه ی جدیدتان را تا پایان موفقیت آمیز آن دنبال کنید.

متولدین مهر ماه

به احتمال زیاد امروز همکاری و حمایت دیگران را دریافت خواهید کرد، اما نه آن طور که ترجیح می دهید. حتی ممکن است این طور به نظر برسد که بهترین دوستان یا شریک تان بر خلاف علایق تان عمل می کنند، اما در واقعیت این طور نیست. فعلاً هر کسی با ضرب آهنگ خودش می رقصد و شما هم عاقل باشید و تشویق شان کنید. دوستان و همکاران تان بر اساس برنامه ریزی خودشان به کمک تان می آیند، البته تا زمانی که شما آزادی عملی را که می خواهند به آن ها بدهید.

متولدین آبان ماه

ممکن است امروز در یک مساله ی مالی پیشرفت غیر منتظره ی را که خیلی به آن نیاز دارید تجربه کنید، اما باید نقشه های تان را از گام اولی که برداشته اید بررسی کنید. خوشبختانه از این که کار بزرگی را که قبلاً انجام نداده اید امتحان کنید نمی هراسید. حالا تکنیک های جدید را خیلی سریع یاد می گیرید و دیگران را با قدرت سازگاری تان شگفت زده می کنید، حتی اگر آن ها از پیچیدگی های زندگی شما خبر نداشته باشند. اگرچه مشتاق هستید که به چیزهای زیادی دست پیدا کنید، اما بهتر است لقمه ی بزرگ تر از دهان تان برندارید.

متولدین آذر ماه

همه فکر می کنند که می دانند شما امروز چه احساسی دارید، زیرا صورت فلکی قوس که بی شرم و گستاخ است شما را ترغیب می کند تا همه ی آن چه را در قلب تان می گذرد برای همه آشکار کنید تا ببینند. فعلاً هیچ راه گریزی که ساده باشد وجود ندارد، زیرا نادیده گرفتن احساسات تان فقط باعث می شود که پربارتر شوند و نیروی مضاعف پیدا کنند. بهترین کار این است که آن چه را در قلب تان می گذرد با دوستی مورد اعتماد در میان بگذارید، اما حواستان باشد که صحنه را مدیریت کنید تا نمایش از کنترل خارج نشود. اجازه ندهید که در یک مکالمه ی معنی دار ترس از طرد شدن پا به میان بگذارد.

متولدین دی ماه

اگرچه ممکن است بی ثباتی فعلاً باعث آزارتان شود، اما هنوز می خواهید که همه چیز درست مثل یک ساعت دقیق کار کند. دل تان می خواهد اگر امروز قرار است توجه تان را به جایی معطوف کنید، هیچ دل مشغولی و نگرانی نداشته باشید، اما نمی توانید مسئولیت های تان را فراموش کنید و به کارتان پشت کنید. با این وجود بهتر است قبل از این که دست به عملی قطعی بزنید، کمی صبر کنید و ببینید که این جریان تغییرات شما را به کدام سو می برند. گوش دادن به ندای قلب تان راه غلط را نشان تان نمی دهد، اما ممکن است کمی طول بکشد تا به مقصد مورد نظرتان برسید.

متولدین بهمن ماه

شاید تا مقصد مورد نظرتان راه زیادی باشد، پس شاید لازم است از نزدیک ترین دوستان تان برای حمایت و پشتیبانی کمک بخواهید. حتماً تعجب خواهید کرد وقتی ببینید که دیگران خیلی سریع به کمک تان می شتابند تا به شما نشان دهند که تنها نیستید. با این وجود باید مواظب باشید که چه طور با دیگران رابطه برقرار می کنید تا آن ها را با شوخی های نیش دارتان آزار ندهید. کمی تأمل کنید و به چیزی که می گویید از قبل فکر کنید. نشان دادن قدردانی نسبت به کارهای دیگران باعث می شود که آن ها از این که به شما کمک می کنند احساس خوبی داشته باشند.

متولدین اسفند ماه

احتمالاً طی امروز غمگین و افسرده می شوید و همین باعث می شود تا امروز نتوانید کار زیادی انجام دهید. اما این که پیش از شروع یک پروژه جدید کمی خودداری و تأمل کنید به این معنی نیست که باید بر احساسات تان هم سرپوش بگذارید. کمی تنهایی وقت بگذرانید تا فرصت پیدا کنید که بهترین و معنی دارترین رویاهای تان را پردازش کنید. اگر اجازه دهید که احساسات تان در جریان باشند، آن وقت تفکر عمیق می تواند سازنده باشد. منشأ قدرت تان از تخیلات واضحی که دارید و از قلب آماده و پذیرای شما سر چشمه می گیرد.