رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزات آموزش و پرورش گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷ از نیمه اول فروردین سال ۱۳۹۷ از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org شروع می شود.     اسفندیار چهاربند در خصوص جذب و استخدام پیمانی در […]

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزات آموزش و پرورش گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷ از نیمه اول فروردین سال ۱۳۹۷ از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org شروع می شود.

 

 

اسفندیار چهاربند در خصوص جذب و استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی این سازمان از طریق آزمون در سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۷ بر اساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود ۷۰ خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی، تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر ، با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی، از تاریخ اول مهر ماه ۹۷ جذب آموزش و پرورش خواهند شد.
وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی مکلفند که بقیه دوره شایستگی معلمی را همزمان با اشتغال در مدارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی بگذرانند.
چهاربند ادامه داد: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار و نتایج اولیه آزمون نیز، حداکثر تا اواخر خرداد ۱۳۹۷ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به منظور گذراندن دوره مهارت آموزی معرفی می شوند./ایرنا