رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه حتی اگر در زندگی تان مشکلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتکا کنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیک غرق شده‌اید که می‌کوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل کنید. شاید این کار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اکنون بهتر است به […]

متولدین فروردین ماه

حتی اگر در زندگی تان مشکلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتکا کنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیک غرق شده‌اید که می‌کوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل کنید. شاید این کار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اکنون بهتر است به جای سیر کردن در آسمان‌ها کمی واقع بین تر باشید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز نباید تابع امیال آنی خود باشید، برای اینکه در حال حاضر سریع واکنش نشان دادن به نظر نمی‌رسد که برای شما مناسب‌ترین رفتار باشد. به یاد داشته باشید که ادراکهای شما ضعیف‌تر شده‌اند، بنابراین به جای اینکه با توجه به احساساتتان تصمیم‌گیری کنید، به حقایق توجه کنید. قبل از اینکه عملی انجام دهید که شما را به دردسر بیندازید، به اندازه کافی در مورد نتایج عملکردتان فکر کنید.

متولدین خرداد ماه

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

متولدین تیر ماه

شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریع‌تر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

متولدین مرداد ماه

شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

متولدین مهر ماه

شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

متولدین آبان ماه

شما فکر می‌کنید که می‌دانید قلب‌تان شما را به کجا هدایت می‌کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می‌مانید. هر وقت که فهمیدید چه اتفاقی افتاده است، وانمود نکنید که در قبال احساسات‌تان مسئولیت دارید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

متولدین آذر ماه

اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون که امروز آخرین روزی است که خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌کند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.

متولدین دی ماه

با وجود اینکه ممکن است اینگونه به نظر برسد که شما در برابر اجبار تسلیم شده‌اید، ولی زیاد راضی نیستید که فقط به خاطر پیدا کردن یک نگرش مثبت، احساسات عمیق‌ترتان را از ذهنتان پاک کنید. اما شما اکنون یا می‌توانید از تخیلتان برای تقویت کردن روحیه خودتان استفاده کنید یا اینکه هیچ کاری نکنید. انتخاب با شماست هر یک از این دو راه را که انتخاب کنید شاید مجبور شوید که بعداً در طول روز وقتی که ماه وارد برج عقرب شد دوباره جلوی احساسات خود را بگیرید. به یاد داشته باشید که حساس بودن نسبت به دنیای درونتان به این معنی نیست که واجب است به خاطرش خودتان را اذیت کنید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی‌کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی‌چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می‌کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.

متولدین اسفند ماه

به تازگی در کارهایتان به بن بست رسیده‌اید و هر کاری را که می‌خواهید شروع کنید به جایی نمی‌رسد زیرا شما فردی کم تجربه هستید توصیه می‌کنیم برای این که کارهایتان بر وفق مرادتان پیش برود از دیگران کمک بگیرید تا شما را یاری کنند که به اهداف خود نائل شوید.