رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


بیانیه پاول دوروف در مبارزه راسخ تلگرام با دولت‌هایی که خواستار رصد شهروندانشان هستند

بیانیه پاول دوروف در مبارزه راسخ تلگرام با دولت‌هایی که خواستار رصد شهروندانشان هستند ✅ پاول دوروف اعلام جنبش مقاومت دیجیتال کرد مدیر تلگرام در کانال تلگرامی خود نوشت: در ۲۴ ساعت گذشته تلگرام توسط ارائه دهندگان اینترنت در روسیه فیلتر شده است. دلیل این عمل آن است که ما از ارائه کلید های رمزنگاری […]

بیانیه پاول دوروف در مبارزه راسخ تلگرام با دولت‌هایی که خواستار رصد شهروندانشان هستند

✅ پاول دوروف اعلام جنبش مقاومت دیجیتال کرد

مدیر تلگرام در کانال تلگرامی خود نوشت:

در ۲۴ ساعت گذشته تلگرام توسط ارائه دهندگان اینترنت در روسیه فیلتر شده است. دلیل این عمل آن است که ما از ارائه کلید های رمزنگاری به سازمان های امنیتی روسیه امتناع کردیم و انتخاب این تصمیم برای ما آسان بود ، چرا که ما به کاربران خود وعده داده ایم که ۱۰۰٪ از حریم خصوصی آن‌ها حفاظت کنیم و مانع کسانی خواهیم شد که بخواهند ناقض این وعده باشند.

علی رغم ممنوعیت‌ها، ما تاکنون شاهد کاهش قابل ملاحظه ای در تعامل با کاربران خود نبوده‌ایم، زیرا روس ها تمایل دارند با VPN ها و پروکسی ها از فیلترینگ عبور کنند. ما همچنین اتکای خود را بر روی سرویس ابرهای شخص ثالث قرار داده‌ایم تا دسترسی کاربران ما قطع نشود.

از پشتیبانی و وفاداری شما کاربران روسی تلگرام متشکرم ، همچنین از اپل، گوگل، آمازون، مایکروسافت – برای عدم حضور در سانسور سیاسی متشکرم.

کاربران تلگرام در روسیه تنها ۷ درصد از کل کاربران ما هستند و اگر ما کل بازار این کشور را هم از دست بدهیم، با رشد فزاینده تلگرام در سایر مناطق این زیان تنها ظرف چند ماه جبران خواهد شد. با این حال، برای من شخصا مهم است که مطمئن شویم همه کاری برای کاربران روسی خود انجام دهیم.

برای حمایت از آزادی های اینترنتی در روسیه و سایر نقاط جهان، من شروع به پرداخت کمک‌هایی با بیت کوین به افراد و شرکت هایی کرده‌ام که پروکسی‌های socks5 و VPN را اجرا می کنند. من خوشحال هستم که امسال میلیون ها دلار به این شرکت‌ها اهدا بکنم و امیدوارم که دیگران هم از این عمل پیروی کنند. من این کار را مقاومت دیجیتالی نامیده‌ام – یک جنبش غیرمتمرکز که برای آزادی های دیجیتال و پیشرفت در سطح جهانی استوار است.