رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲۹ فروردین

متولدین فروردین ماه دخالت کردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یک انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید. دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یک قهرمان بشوید. تأثیری که بر روی افراد دور و برتان دارید را […]

متولدین فروردین ماه

دخالت کردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یک انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید. دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یک قهرمان بشوید. تأثیری که بر روی افراد دور و برتان دارید را دست کم نگیرید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز در حالیکه آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

متولدین خرداد ماه

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

متولدین تیر ماه

شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
متولدین مرداد ماه

امروز روبرو شدن با سیل اطلاعاتی که به سویتان سرازیر می شود کارسختی است، چراکه شما ترجیح می دهید به منطق تکیه کنید نه تجربه مستقیم. شما واقعا نمی دانید با این اطلاعات چه کار کنید. فراموش نکنید که سریع عمل کردن موجب پدید آمدن یک سری جدید از مشکلات می شود. شما اول باید روشی قابل اجرا برای خود طرح ریزی کنید.

متولدین شهریور ماه

شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می‌کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می‌خواهید از عواقب یک انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتباها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آنها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می‌کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آنها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.

متولدین مهر ماه

ممکن است امروز زیادی به خودتان سخت بگیرید حتی اگر به نظر می‌رسد دیگران با حرفها و کارهای دلگر کننده خود شما را تشویق می‌کنند. ممکن است شما تلاش کنید تا کلمات خوش بینانه دوستان تان را نادیده بگیرید یا حتی بدتر صداقت و وفاداری شان را زیر سئوال ببرید. تفاوت دیدگاه‌ها و نظرات ممکن است ایجاد یک بحران را شتاب ببخشد و باعث می‌شود شما به قضاوت خود شک کنید. بهترین سیاستی که می‌توانید اکنون اتخاذ کنید این است که اجازه دهید تا اختلاف آرا و نظرات آشکار شوند.

متولدین آبان ماه

در حالیکه فردا ماه جدید به نشانه شما نزدیک می‌شود، از یک طرف می‌دانید که باید کارهای قبلی خود را تمام کند. از طرف دیگر امروز روز خوشی و تفریح کردن است و کار کردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می‌تواند از نظر احساسی آشفته تان کند، بنابراین کاری را انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند.

متولدین آذر ماه

برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می‌کنند،‌ شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می‌تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.

متولدین دی ماه

اگر فردی حقیقت را از شما پنهان کرده باشد، امروز که ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد، اطلاعاتی که شما ازش محروم بودید برایتان فاش می‌شود. ما برایتان خبرهای خوبی داریم!! اطلاعات شما نسبت به پیش آمدهایی که قرار است اتفاق بیفتد بیشتر خواهد شد. البته خبر بدی هم براتیان داریم و آن خبر این است که شما باید بیشتر از آنچه که خودتان تمایل دارید دانسته های خود را بالاتر ببرید. با وجود اینکه سازگاری پیدا کردن با دیدگاه های جدیدتان کار سختی است، ولی شما می‌دانید که نادانی و بی‌خبری خوشبختی نمی‌آورد.

متولدین بهمن ماه

فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

متولدین اسفند ماه

امروز ماه دردوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت کافی برای فکرکردن و تعمق کردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش‌های متملقانه ندارد. راه‌های خیلی زیادی برای نیایش کردن وجود دارد. راهی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.