رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط […]

متولدین فروردین ماه

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید.

متولدین اردیبهشت ماه

از این روزها استفاده کنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به کجا می‌خواهید بروید. حس کنجکاوی تشدید یافته‌تان به منزله سرمایه‌ای برای شماست، پس در سئوال کردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نکن که با سئوال کردن فقط نصف راه را طی کرده‌اید. شما باید شنونده‌ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه‌های ارزشمندی کسب کنید.

متولدین خرداد ماه

این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می‌کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت -حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

متولدین تیر ماه

الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.

متولدین مرداد ماه

امروز اوضاع شما خیلی پپیچیده است چرا که می‌دانید باید به وظایف اجتماعی تان برسید و به طور کامل روی کارتان تمرکز کنید. اما شما خیلی راحت نمی‌توانید نه بگویید، به خصوص اگر فرصت وقت گذرانی با دوستانتان را داشته باشید. متاسفانه حالا مسئولیت پذیری بر تفریح کردن و خوشی ارجحیت دارد. پس تفریح و بازی را به روز دیگری موکول کنید.

متولدین شهریور ماه

حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انکار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب میتوانید تمام روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به جای اینکه وانمود کنید همه چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید.

متولدین مهر ماه

ممکن است اخیرا فرصت هایی را با بی‌تصمیمی غیرقابل انتظار و تاخیرات، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده که بتوانید شغلی که بتواند آینده شما را تضمین کند را با اقتدار کامل دنبال کنید. ترسیدن می‌تواند به طور موقت شما را از کار بیندازد و شما نگران هستید که آنها شما را غرق کنند. فقط بهترین کاری که می‌دانید درست است انجام دهید و بعد اجازه دهید که بهترین نتایج ممکن را به دست آید.

متولدین آبان ماه

شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

متولدین آذر ماه

شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

متولدین دی ماه

شما نیازی ندارید که امروز از بروز احساسات خود جلوگیری کنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را که اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده کند. اما بعد از این می‌فهمند که شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌کنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای کاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار کردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است که احساسات خود را از کارهایتان تفکیک کنید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت کنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینکه با عجله به سراغ کار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف کرده و کارهایی که قبلاً انجام داده‌اید را بررسی کنید. حتی اگر در شروع کار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید که امروز با کندتر کردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.

متولدین اسفند ماه

شما امروز نمی‌خواهید تنهایی کار کنید و یا به تفریح مشغول شوید، بنابراین می‌توانید از همکاران و یا دوستانتان بخواهید که با شما همراهی کنند. شما به افرادی نیاز دارید که پیشرو بوده و مثل خودتان فکر کنند، برای اینکه می‌خواهید همراه آنها برای آینده برنامه‌ریزی کنید. تمام این فعالیت‌های اجتماعی شما را درگیر کارها و وظایف جزئی‌تر می‌کند، بنابراین نباید زمان حال را نیز فراموش کنید.