رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان […]

متولدین فروردین ماه

امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.

متولدین اردیبهشت ماه

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می‌کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی‌کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می‌کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می‌ترسید. برطرف کردن سستی‌های خودتان مهم‌تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

متولدین خرداد ماه

شما امروز اصلا احساس خوب و جالبی ندارید!! چرا که مشکلات غیر قابل تغییری پیش روی خود دارید و باید وقتی را به آنها اختصاص بدهید. حتی اگر اول سعی کنید ظاهر خوب و مثبتی در جلوی دیگران داشته باشید، اما نخواهید توانست دیدگاه جدی و خشن خود را پنهان کنید. البته نگران بودن شما به خاطر همه حوادثی که پیرامونتان رخ داده قابل تحسین است، اما این دلیل نمی‌شود که جلوی دوستانتان خودنمایی و تظاهر کنید.

متولدین تیر ماه

شما امروز در مورد ابراز وجود کردن تردید دارید، چراکه نمی‌خواهید حقایقی که دیده اید را بد جلوه بدهید. شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبرهای بد می‌دهد، اما فریب کسانی که از لباس‌های جدید امپراطور تعریف می‌کنند را نیز نمی‌خورید! بیشتر از اینکه به همه چیز نه بگویید بهتر است که اصلا چیزی نگویید. بحث کردن با کسانی که نمی‌خواهند اتفاقاتی که جلوی چشمشان رخ داده را ببینند فقط انرژی تان را تحلیل می‌برد.

متولدین مرداد ماه

امروز موفقیت و سازندگی شما به این بستگی دارد که نسبت به به حرکات ماه در نشانه تان آگاه و مطلع باشید، بنابراین بتان توصیه می‌کنیم آروزها و احساسات تغییر یافته خود را ابراز کنید. باوجود اینکه شما معمولاً نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد سریع واکنش نشان می‌دهید، ولی امروز باید قدری محتاط باشید. اگر این کار را نکنید خودتان را بر سر دو راهی خواهید دید!

متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

متولدین مهر ماه

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

متولدین آبان ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می‌شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می‌گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

متولدین آذر ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهای‌تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

متولدین دی ماه

برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم و برنامه‌ ریزی‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

متولدین اسفند ماه

شما به اندازه کافی کار کرده‌اید، حالا وقت خوشی و تفریح کردن فرا رسیده است. اما به خاطر اینکه ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه وظایف خانگی قرار گرفته، لازم نیست برای خوش بودن حتماً از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید یک کار جدید و سرگرم کننده در خانه برای خود پیدا کنید و یا یکی از دوستانتان را به خانه دعوت کرده، با او گپی دوستانه داشته باشید، غذا بخورید و یا چای بنوشید.