رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه حالا که عقل و قلب شما با هم در تضاد و کشمکش هستند، نمی‌توانید از مشکلات اساسی که گریبانگیرتان شده فرار کنید. این مشکل از سوی ماه منطقی برج جوزا پیش آمده تا بهتان یادآوری شود که درخلال هر مشکلی که پیش می‌آید باید به روش و نوع رفتار خود نیز بیندیشید. […]

متولدین فروردین ماه

حالا که عقل و قلب شما با هم در تضاد و کشمکش هستند، نمی‌توانید از مشکلات اساسی که گریبانگیرتان شده فرار کنید. این مشکل از سوی ماه منطقی برج جوزا پیش آمده تا بهتان یادآوری شود که درخلال هر مشکلی که پیش می‌آید باید به روش و نوع رفتار خود نیز بیندیشید. اما ماهی شما ترجیح می‌دهد برای تصمیم گیری به غریزه‌های درونی خود تکیه کند؛ چرا که شما می‌دانید حقایق هم شاید دروغ باشند. اما امروز به هیچ کدام اعتماد نکنید؛ شما امروز در بحث‌ها و مذاکرات منطقی و یا احساسی به جواب نمی‌رسید! در عوض بدون تجزیه و تحلیل کردن سریع و مستقیم دست به عمل بزنید.

متولدین اردیبهشت ماه

به جای اینکه در محل کار رفتار مدیریتی و سیاستمدارانه در پیش بگیرید، باید بدانید که اطراف‌تان فعالیت‌های خیلی زیادی در جریان است و افراد دیگر مجبورند با شما کنار بیایند. به زبان خودمانی شما بدون اینکه بدانید که آیا برای قبول کردن نقش رهبری آمادگی دارید یا نه، پایتان را از گلیم‌تان درازتر کرده‌اید. فقط باید یادتان باشد که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید، چرا که رسیدن به موفقیت برای شما مدتی زمان می‌برد.

متولدین خرداد ماه

امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

متولدین تیر ماه

شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

متولدین مرداد ماه

در حالیکه فردا ماه جدید به نشانه شما نزدیک می‌شود، از یک طرف می‌دانید که باید کارهای قبلی خود را تمام کند. از طرف دیگر امروز روز خوشی و تفریح کردن است و کار کردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می‌تواند از نظر احساسی آشفته تان کند، بنابراین کاری را انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند.

متولدین شهریور ماه

فشارهای دوستانتان روی شما همچنان ادامه دارد؛ به خصوص اگر شما خودتان با احساسات خود صادق نباشید. شما امروز می‌توانید مرحله‌ای از کارتان را که نسبت به آن چیزی که شما برنامه‌ریزی کرده بودید سخت‌تر است را در ذهتان مجسم کنید، ولی باز هم استرس‌های فروخورده‌تان ظاهر می‌شوند. متأسفانه شما خودتان را به اشتباه می‌اندازید، اما اگر بتوانید چند روز بیشتر صبر کنید، خواهید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

متولدین مهر ماه

امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همکارانتان کسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت کردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یک بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می کنید. به جای اینکه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار کنید، سعی کنید از آنها چیزی بیاموزید.

متولدین آبان ماه

ممکن است شما بخواهید خودتان را در زمینه های زیادی امتحان کنید، اما بهترین کار این است که نیروی خود را برای کارهایی که در طول هفته باید انجام دهید ذخیره کنید. خوشبختانه، شما ظرفیت هماهنگ کردن انرژی های متفرقه را اکنون دارید و می توانید الان آن ها را با هم جمع کنید. اگر بخواهید از کار سخت طفره بروید فقط به خاطر اینکه استراحت کنید،‌ مجبور خواهید شد که آن کار را بعدا انجام دهی.

متولدین آذر ماه

شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینکه شما زمان و انرژی‌ای را که برای کامل انجام دادن یک مسئولیت لازم است را دست کم گرفته‌اید. این موضوع باعث می‌شود که در آینده موفق به درک قدرت مشکلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به کارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر کار کنید تا به یک بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

متولدین دی ماه

شما می‌خواهید یک سری فعالیت‌های تازه‌ای را آغاز نمایید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم برای شروع و ادامه ی کار را ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد. زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید داشتن این مهارت‌های الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای این که در کارهایتان دچار سر در گمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید.

متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل کار برایتان رخ دهد، که باعث شود برنامه ریزی‌های قبلی خود را کنار بگذارید. معمولا این جریان اتفاقات شعور کسی را بالا نمی‌برد پس تلاش نکنید که به برنامه‌های قدیمی خود بچسبید. با وجود اینکه شما دوست دارید که اجازه دهید همه این نگرانی‌ها از شما جدا شوند، یک سری جدید اتفاقات ممکن است به سرعت رخ دهند،‌ و به شما اجازه می‌دهند که زود تر آن که انتظارش را داشتید به نتیجه برسید.

متولدین اسفند ماه

شما امروز تحت فشار قرار می‌گیرید که مسئولیت‌های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت‌ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می‌خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.