رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما امروز استرس دارید؛ چرا که بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و بین دونوع احساس مشترک گیر افتاده‌اید، از یک طرف احساسات جدید و از طرف دیگر حس‌های مشترک که شما را سر جایتان ساکن نگه داشته‌اند. امنیت مالی و احساسی چیزهایی هستند که بهتان انگیزه می‌دهند، اما شما می‌توانید نواهای وسوسه […]

متولدین فروردین ماه

شما امروز استرس دارید؛ چرا که بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و بین دونوع احساس مشترک گیر افتاده‌اید، از یک طرف احساسات جدید و از طرف دیگر حس‌های مشترک که شما را سر جایتان ساکن نگه داشته‌اند. امنیت مالی و احساسی چیزهایی هستند که بهتان انگیزه می‌دهند، اما شما می‌توانید نواهای وسوسه برانگیزی را درافق فکری خود بشنوید. حتی اگر به اندازه کافی وسوسه شده‌اید که این صداهای ناشناس را برای دیگران بازگو کنید، سعی نکنید که این ملودی را متوقف کنید، چرا که آن شما را در لحظه حال نگه داشته است. شما برای اینکه به جلو و رو به آینده حرکت کنید مجبور نیستید که زندگی حال خود را کنار بگذارید.

متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است اعتقاد داشته باشید که می‌توانید از پس کارهای امروز برآمده و همه وظایف خود را انجام دهید. خوشبختانه شما می‌توانید برداشت درستی از موقعیت داشته باشید و زمانیکه می‌فهمید که همه اینها بازی است متوجه می‌شوید موضوعی نیست که شما را در دردسر بیندازد. خوشبختانه یکباره می‌توانید کارهایی را که باید زودتر انجام می‌دادید شروع کنید و با استفاده از تمرکز بالا و انرژی کافی که دارید کارها کمی‌خود را به پایان برسانید. فقط به یاد داشته باشید هرچه زودتر دست بکار شوید زمان بیشتری برای استراحت خواهید داشت.

متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز در حالی که نشسته‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید به نظر برسد که دچار گوشه گیری و انزوا شده‌اید. کاری را انجام دهید که که شما را کمک کند که به ذات خود برسید، مانند دعا کردن،‌ قدم زدن در طبیعت یا گوش کردن به یک موسیقی الهام بخش. اما برای اینکه به دیگران توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید از راه خود خارج نشوید. این توصیه‌ای برای رسیدن به موفقیت نیست، بلکه درباره پرورش روح است.

متولدین تیر ماه

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

متولدین مرداد ماه

امروز ماه برج جوزا کمی زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

متولدین شهریور ماه

از وقتی که شما کاملاً مواظب حرف‌هایی که می‌زنید هستید، وقتی که با درخواست‌های افراد دیگر موافقت می‌کنید و بعد زیر قول خود می‌زنید، آنها حسابی متعجب می‌شوند. دلیل اصلی موافقت شما از آنجا نشات می‌گیرد که شما می‌خواهید افرادی که دوستشان دارید را از خود راضی نگه دارید. به محض اینکه به این موضوع فکر می‌کنید، به سرعت می‌توانید قضاوت‌های اشتباه خود را اصلاح کنید. یادتان باشد که همه مردم اشتباه می‌کنند؛ هرچه زودتر اشتباهات خود را جبران کنید برایتان بهتر است.

متولدین مهر ماه

خورشید همچنانکه در مسیر برج جوزا حرکت می‌کند یک هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیکه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متکی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی که فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنکه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

متولدین آبان ماه

شما به مسیر جدید خود اطمینان ندارید، اما بعید به نظر می‌رسد که حرکت خود را متوقف کرده یا فکر خود را تغییر دهید. شما یک بار که کاری را شروع کنید، با تمام وجود تلاش می‌کنید ان کار را به انتها برسانید. اما استراتژی شما به آن اندازه که پیش بینی کرده‌اید درست عمل نمی‌کند. از چی می‌ترسید؟! بخش مهمی‌ از برنامه‌هایتان را اصلاح کرده و و دوباره تلاش کنید.

متولدین آذر ماه

فکر کردن به روش‌های جدید برای اینکه دوستی‌های اخیر خود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می‌کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می‌آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.

متولدین دی ماه

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

متولدین بهمن ماه

شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

متولدین اسفند ماه

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.