رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می‌دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می‌کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا درک روشنی از شما ندارند. به […]

متولدین فروردین ماه

ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می‌دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می‌کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا درک روشنی از شما ندارند. به خودتان اعتماد کنید و برای احساسات خود بیشتر از احساسات افراد دیگر اهمیت قائل بشوید.

متولدین اردیبهشت ماه

باوجود اینکه شما به یاد روزهایی افتاده‌اید که نسبت به الان بیشتر آزادی عمل داشتید، ولی شرایط و موقعیت‌های امروز باعث می‌شود که این رویاپردازی شما قطع شود. خوشبختانه تا زمانی که عنصر سازندگی و خلاقیت در وجود شما هست، شما این آزادی عمل را دارید که بتوانید در جنبه‌های مختلف خودتان را خوب نشان بدهید. پس صبور باشید؛ اگر شما کارتان را خوب انجام دهید، آزادی‌های بیشتر هم به دنبالش خواهد آمد.

متولدین خرداد ماه

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر – اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

متولدین تیر ماه

دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

متولدین مرداد ماه

امروز که ماه به نشانه تان بازگشته ، نیازها و احتیاجات شما خیلی افزایش پیدا کرده سات. خوشبختانه شما با کمک خواستن از دیگران برای رسیدن به خواسته هایتان مشکلی ندارید. باهمه این احوال اگر اگر زیادی تقاضا داشته باشید شاید به دردسر بیفتید. یا حتی اگر حرفی نزنید باز هم شاید ناامید و مایوس شوید؛ چراکه می خواهید بیشتر از آن چیزی که دریافت کرده اید بگیرید! اما الان وقت خوبی برای زیاد فشار آوردن به همکار و یا دوستتان نیست. به جای زیاده خواهی، برای چیزهایی که تابحال زندگی بهتان بخشیده شکرگزار باشید.دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می‌تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه‌هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می‌شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می‌دهد.

متولدین شهریور ماه

اگر اخیراً کاری خلاقانه انجام داده اید یا نوشته ای در مورد شغلتان داشتید، امروز کمی خسته می شوید و نمی توانید حتی پشت کامپیوتر بنشینید. باید از خودتان بپرسید که انجام کدام کارها امروز از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است. بهتر است تا فردا صبر کنید. همچنین امروز فرصت خیلی خوبی در اختیار دارید تا احساسات عمیق خود را با فرد خاصی در میان بگذارید و برای یک بار هم که شده نگران آنچه می خواهید بگویید نباشید. حس هارمونی و گرمای زیادی در شما وجود دارد و این حس مسری است. شاید تابحال با این لحن با عشقتان صحبت نکرده بودید و او می خواهد چنین چیزی را تجربه کند. تردید به دل راه ندهید.

متولدین مهر ماه

خیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

متولدین آبان ماه

مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

متولدین آذر ماه

امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می‌شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت‌های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می‌شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.

متولدین دی ماه

در حال حاضر ممکن است شما دوست داشته باشید نظرات خود در مورد عشق و دوست داشتن را با دیگران در میان بگذارید. اما با این کار ممکن است بین چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید و چیزهایی که می‌دانید درست است مغایرت ایجاد شود. با فرد دوست داشتنی‌ای که می‌تواند شما را راهنمایی کند تا متوجه برخی از نظریه‌های نادرستتان بشوید رابطه دوستی برقرار کنید. در نهایت چیزهایی که امروز یاد می‌گیرید می‌تواند بهتان کمک کند بدون اینکه به رابطه دوستانه‌تان آسیبی بزنید، استقلال خود را حفظ کنید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز در مرز عصبانیت قرار دارید، درست مثل یک پشه عصبانی که قبل از طوفان وزوز می‌کند!! شما حتی اگر نتوانید منشأ ناراحتی تان را تشخیص کنید، نمی‌توانید به راحتی خشم خود را تحت کنترل بگیرید. درنهایت مشورت کردن با بعضی از دوستان خاصتان آرامش و حمایتی که در جستجویش بودید را بهتان می‌دهد. سهیم کردن آنها در رویاهایتان اولین قدمی است که برای اینکه بهتان اعتماد کنند می‌توانید بردارید.

متولدین اسفند ماه

شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه ها ی پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.