رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه اگر امروز یک نفر طوری با دارایی و مایملک شما رفتار کند که انگار به خودش تعلق دارد، شما خیلی خیلی ناراحت خواهید شد!! بنابراین ناگهان حالت تدافعی به خود گرفته و آن فرد را دشمن خود می‌دانید، برای اینکه امروز گرایش خیلی شدیدی که به وسایلتان دارید باعث می‌شود آنها را […]

متولدین فروردین ماه

اگر امروز یک نفر طوری با دارایی و مایملک شما رفتار کند که انگار به خودش تعلق دارد، شما خیلی خیلی ناراحت خواهید شد!! بنابراین ناگهان حالت تدافعی به خود گرفته و آن فرد را دشمن خود می‌دانید، برای اینکه امروز گرایش خیلی شدیدی که به وسایلتان دارید باعث می‌شود آنها را جزئی از هویت خود بدانید. ولی فراموش نکنید وابستگی بیش از حد به وسایل‌تان در این موقعیت اصلا رفتاری منطقی نیست. اگر شما نتوانید چیزهایی را که دارید با دیگران قسمت کنید، به هیچ وجه نخواهید توانست با این افراد به راحتی کار کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

متولدین خرداد ماه

شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.

متولدین تیر ماه

ممکن است کسی امروز شما را به خاطر اینکه بیش از حد روی کارتان تمرکز دارید ریشخند کند، اما شما می دانید که مدیریت کارهایتان کلید رسیدن به اهداف شما در آینده می باشد. شما قادر نخواهید بود که کارهایی را تا کنون برنامه ریزی کرده اید و قولش را داده بودید سر وقت انجام دهید. اما الان، بحث بر سر این نیست که بینش خود را تقویت کنید، بلکه باید عملگرا باشید.

متولدین مرداد ماه

برای انجام دادن کارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می‌خواهد تنهایی کار کنید، لازم است که از نزدیک با همکارانتان کار کنید. کنار کشیدن و کم آوردن نمی‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد، برای اینکه دیگران هم سعی می‌کنند شما را درگیر کار کنند. اگرچه این کار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستی‌های خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز کنید و هرچقدر هم بحث کردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

متولدین شهریور ماه

امروز روز جالبی برای شما خواهد بود پس سعی نکنید که دو مقوله‌ی متقاوت را تجربه کنید. از یک طرف، شما مانند دانشمندی می‌مانید که دو حالت تجزیه ای و منفصل را مشاهده می‌کند.و از طرف دیگر، مانند بازیگری می‌مانید که دنیای عجیبی دارد و تحت تأثیر حرکاتی قرار گرفته است. هردوی این روشها با ارزشند پس با آگاهی کامل آنها را در ذهن خود زمزمه کنید و بدون اینکه بلند آن را بخوانید در دلتان جاری سازید.

متولدین مهر ماه

رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

متولدین آبان ماه

امروز زندگی شما دچار تغییر و تحول شده، چنانچه با دلیل و منطق قادر به درک این تغییرات نخواهید بود. با وجود این اگر کمی ایمان و اطمینان داشته باشید اوضاع رو به راه می‌شود به عبارت دیگر اگر نسبت به اتفاقات به وجود آمده خوش بین باشید، از نتایج حاصله شگفت زده خواهید شد. اگر مجبور شدید کمی از خواسته‌هایتان بگذرید ناراحت نشوید، چرا که این روزها به سرعت می‌گذرد.

متولدین آذر ماه

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

متولدین دی ماه

شما به اندازه کافی خودتان را از دیرگان مخفی کرده اید. حالا زمان این فرا رسیده که آنها بفهمند شما چه کسی هستید و چه چیزهایی برایتان مهم است!! فکر نکنید که چه چیزهایی برای آنها خوب است. حتی از اطرافیانتان درخواست نصیحت نکنید و نظرشان را نپرسید، برای اینکه جوابی که بهتان می‌دهند هیچ کمکی به شما نمی‌کند. عمل کردن طبق برنامه‌های خودتان نه تنها شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند، بلکه دیگران را نیز از توانایی شما مطلع می‌سازد.

متولدین بهمن ماه

افکار شما همیشه سیری صعودی دارند به همین دلیل باعث موفقیت‌هایی هستند که تا کنون کسب کرده اید زیرا هیچ گاه افکارتان سیری نزولی نداشته اند. شما هیچ گاه در یک مسیر متوقف نمی‌شوید همین دلیل باعث شده است که شما در برابر مشکلاتی که بر سر راه تان به وجود می‌آیند سر درگم نشوید. شما اکثر مواقع تصمیماتی را که می‌گیرید با درایت بالایتان انجام می‌شود و با تمام انرژی برای انجام کاری وارد آن مسیر می‌شوید، انرژی تان را بیهوده هدر نمی‌دهید، اما به تازگی کمی‌احساس ناراحتی می‌کنید بهتر است این احساس را از خود دور کنید زیرا مانع از پیشرفت‌های شما می‌شود.

متولدین اسفند ماه

امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند روز پربارتری داشته باشید.