رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با […]

متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز حال و حوصله هیچ دردسری را نداشته باشید؛ اما به هر حال دردسر شما را پیدا خواهد کرد. انزوا طلبی و گوشه گرفتن از اجتماعات ممکن است به عنوان یک راه از اجتناب از یک موقعیت ناخوشایند باشد. اما شما احتمالا این آشفتگی را درونی می‌کنید مگر اینکه با آن روبرو شوید. در نهایت این یک حادثه مهم و حیاتی نیست. حتی اگر به نظر می‌رسد چیزی در بدترین حالت خود قرار دارد. خونسردی خود را حفظ کردن زمانیکه در یک موقعیت ناگوار قرار می‌گیرید باعث می‌شود که این احساس ناخوشایند به همان سرعتی که بوجود آمده بود ناپدید خواهد شد.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هر حال بسیار مهم است که قبل از اینکه کاری انجام دهید که بعدا پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد باز هم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید و آنهایی که از شما حمایت می‌کنند را آزار دهید. اما اگر این طور به نظر می‌رسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی به شما مشکوک می‌شود. بهترین راه حل این است که از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید.

متولدین خرداد ماه

امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

متولدین تیر ماه

شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته لذت بخش‌تر است.

متولدین مرداد ماه

بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می‌کند که باید راه تازه‌ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا کنید. یعنی راهی بیابید که بتوانید برنامه‌های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده‌های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید که ایده‌های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید که می‌دانید اثر درست می‌دهند و عملی می‌شوند. تنبلی نکنید، این فرصت بسیار مهمی‌است که نباید آن را از دست بدهید.

متولدین شهریور ماه

از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.

متولدین مهر ماه

اگر بخواهید مدام به این فکر کنید که اتفاق بدی در حال وقوع است و هر لحظه ممکن است رخ دهد، نمی‌توانید آرام باشید. این چیزی است که گردش ماه به اورانوس ناپایدار به شما می‌گوید. این اتفاق زودگذرنیست؛ مسئه ترس شما از تغییر و ناپایداری است. اگر زیادی بخواهید به خیالات و تصورات خود بچسبید، آنها شکننده شده، زیر فشار ترک بر می‌دارند. اما گر اجازه دهید که جریان داشته و در حال جذر و مد باشند،‌ با تغییرات بیرونی کاهش یافته و در کارتان انرژی تازه‌ای خواهید گرفت.

متولدین آبان ماه

تفاوت‌های میان دوستی و عشق کمی‌انسان را گیج می‌کند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می‌کند، نه شما. این بدین معنی نیست که شما هیچ جوابی ندارید؛ بلکه معنی‌اش این است که حالا اکنون قصد پرسیدن سئوال‌های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه کنید، برای اینکه امکان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی که نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.

متولدین آذر ماه

به نظر می‌رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقیقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری که بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می‌رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می‌توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

متولدین دی ماه

امروز ایده‌های خوب به سرعت برق از ذهن شما می‌گذرند، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی‌توانید آنها را در برنامه ریزی‌هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده‌هایتان را تحت پوشش در بیاورید، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می‌رسد، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.

متولدین بهمن ماه

ماه کامل در دهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارد و سبب شده احساسات شما در محل کار زیر ذره بین قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع می‌تواند زندگی حرفه ای شما را پیچیده تر کند، چراکه شما وقتی جلوی چشم عموم ظاهر می‌شوید نمی‌توانید به راحتی احساسات خود را ابراز کنید و اگر این کار را بکنید به جز اینکه به عصبانیتتان اضافه شود اتفاق دیگری نمی‌افتد. سعی کنید بدون اینکه همکارانتان را ناراحت کنید این دوران را سپری کنید.

متولدین اسفند ماه

شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.