رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید […]

متولدین فروردین ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

متولدین اردیبهشت ماه

در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب‌تر به نظر می‌رسند، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی‌هایتان ثابت قدم بوده باشید، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.

متولدین خرداد ماه

امروز دوستان شما و همکارانتان خیلی آشفته‌تان کرده‌اند. بنابراین شما ترجیح می‌دهید که برای خود مرزهایی تعیین کرده و زیاد بهشان نزدیک نشوید. اما این عکس العملتان تجربه جدیدی برایتان به همراه خواهد داشت که حس کنجکاویتان فوق‌العاده تحریک خواهد شد و شما نمی‌توانید آن را متوقف کنید. در نهایت شما چه بخواهید چه نخواهید مجبور می‌شوید ایده‌های عجیب خود را دنبال کنید!!

متولدین تیر ماه

شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

متولدین مرداد ماه

شما امروز با وجود اینکه احساس می‌کنید فرد باهوشی هستید، ولی زیاد خوشحال نیستید. وقتی مسائل جزئی مثل مسائل حاشیه‌ای کاری و یا رژیم غذایی شما اهمیت پیدا می‌کنند، ظاهراً هوش و ذکاوت شما کمکی بهتان نمی‌کند. به هرجهت وقتی که شما سرتان خیلی شلوغ است دوست ندارید با مسائل پیش‌پا افتاده خودتان را به زحمت بیندازید. ولی متاسفانه هیچ چیز به اندازه توجه کردن به وضعیت جسمانی بدنتان و اوضاع مالی‌تان حیاتی نیست.

متولدین شهریور ماه

شما امروز باید بیشتر به برنامه‌ریزی‌های خود دقت کنید، چراکه شاید ندانید که هر کاری چقدر وقت شما را میگیرد. شما خیلی دوست دارید به زور در دوره‌های کوتاه مدتی که اصلاً نمی‌توانید در این مدت با برنامه‌هایتان هماهنگ شوید، کارهایتان را تمام کنید. دقیقاً مثل یک خانه کاغذی که اگر یکی از کارت‌ها خراب بشود، کل خانه فرو می‌ریزد. اگر به جای فکرکردن بیکار باشید و استراحت کنید خیلی بهتر است.

متولدین مهر ماه

باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

متولدین آبان ماه

امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی‌شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی‌شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می‌گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می‌توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید.

متولدین آذر ماه

الان وقت این رسیده که به منظور بسط دادن به افکار خود و همچنین تجربه کردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یک رشته آموزشی جدید ثبت نام کنید، تحقیق کردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان کمک می‌کند. اما خودتان را به رشته‌هایی که به شغلتان مربوط هستند محدود نکنید؛ هم اکنون زمان شکستن محدودیت‌ها و انجام دادن کاری کاملاً متفاوت است.

متولدین دی ماه

شما با اقتدار می گویید که مایل هستید با وجود همه محدودیت هایی که اخیرا برای شما ایجاد شده اند کار کنید. شما می دانید که پیروی از قوانین کار خوبی است،‌ اما به نظر می رسد دست خودتان نیست اگر گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرید. ممکن است احساس کنید که محدودیت ها دست شما را بسته اند و دوست دارید که آنها را به کناری پرتاب کنید. اما امروز زیاد تلاش نکنید و موقعیت ها را خراب نکنید شاید آنها به آن بدی که فکر می کنید نباشند.

متولدین بهمن ماه

شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

متولدین اسفند ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.