رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می‌کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته […]

متولدین فروردین ماه

امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می‌کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه‌ترین کار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

متولدین اردیبهشت ماه

اطرافیان شما زیاد دوست ندارند شما خیلی به خودتان توجه کنید. مادامی‌ که شما سعی نمی‌کنید موقعیت کسانی که افراد مطرحی هستند و شایستگی هم دارند را بدزدید، مشکلی برای مورد تحسین واقع شدنتان وجود ندارد. لزومی ندارد نگران افکار دیگران باشید؛ هر کاری را که شروع کردید فقط سعی کنید روی آن تمرکز داشته باشید.

متولدین خرداد ماه

امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرفهایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

متولدین تیر ماه

امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی‌ ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

متولدین مرداد ماه

شما امروز نسبت به حرف‌هایی که قبلاً به دوست‌تان زده‌اید بیش ازحد حساسیت نشان می‌دهید. باوجود اینکه شما منظور خاصی نداشتید، ولی احساس می‌کنید صحبت‌های شما بیشتر از این که مشوق دوستتان بوده باشد، منتقدانه بوده است. به جای اینکه همه حرف‌ها را به خودتان نسبت بدهید، سعی کنید نسبت به گفتگوهایی که دور و بر خود می‌شنوید بی تفاوت تر باشید.

متولدین شهریور ماه

باوجود اینکه ممکن است شما افسرده باشید به فاصله بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید فکر کنید، ولی وقتی که اول صبح ماه به نشانه شما باز می‌گردد روزتان را روشن می‌کند. با این حال شما باز هم در حال تجدید نظر کردن در افکار خود می‌باشید، به خصوص اگر خط فکری شما از نظر مالی و احساسی به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتید نرسیده باشد.

متولدین مهر ماه

اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یک پیام باشد و بهتان یادآوری کند که آرام تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

متولدین آبان ماه

باوجود اینکه شا خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرید، اما ظاهرا امروز کسی هست که بیشتر از قبل روی شما تسلط دارد. حقیقت این است که اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن اقدام کنید. اصلا مهم نیست که دیگران چه می‌گویند!!

متولدین آذر ماه

شما با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید.

متولدین دی ماه

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

متولدین بهمن ماه

گام‌های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی‌تان شما را تحریک می‌کند تا پاسخ تمام سئوال‌هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می‌بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می‌کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه‌تان است را شناسایی و به پایان برسانید.

متولدین اسفند ماه

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.