رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست […]

متولدین فروردین ماه

سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است امروز زیاد وقت آن را نداشته باشید که درباره آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد فکر کنید. شما بسادگی یک پروژه را به اتمام رسانده اید و به یک فرض شخصی متکی هستید ولی اکنون اتفاق جدیدی برای تان می‌افتد. عالی ترین توانایی شما سرعتی است که شما را قادر می‌سازد تا به خوبی در مقابل حوادث واکنش نشان دهید و مسبب این رفتار قرار گرفتن ماه در نشان خودانگیخته شما است. فکر نکنید که چه کار باید کنید؛ فقط آن را انجام دهید. اگر بعدا لازم بود همیشه می‌توانید رفتارهای نادرست خود را تصحیح کنید.

متولدین خرداد ماه

امروز در محل کار نمی‌توانید سرحال و قبراق باشید، چراکه افراد دیگر شما را تحت فشار قرار می‌دهند که کارهایی را انجام دهید که همیشه از انجام دادنشان اجتناب می‌کردید. متاسفانه شما مجبورید طاقت آورده و هرچه ازتان انتظار دارند را انجام دهید، چراکه اگر کار دیگری بکنید اینگونه به نظر می‌رسد که فرد بی مسئولیتی هستید. اما فراموش نکنید افرادی هم هستند که می‌توانند با شما همکاری کنند، پس با آنها صمیمی‌ شده و چیزهایی را که لازم دارید از آنها بخواهید.

متولدین تیر ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

متولدین مرداد ماه

شما امروز برنامه جدیدی دارید، اما وسوسه شده اید که با دیگران هم در مورد برنامه هایتان مشورت کنید. به جای اینکه نیازهای خود را بر پایه خواسته های دیگران سازمان دهی کنید، فقط به این فکر کنید که چه چیزی در طول روز شما را خوشحال می کند. سعی کنید خودتان را در موقعیتهایی قرار ندهید که اضطراب شما بیشتر شود.

متولدین شهریور ماه

امروز روز خوبی برای تنها ماندن در خانه نیست. باید بیشتر با مردم بجوشید تا بتوانید ابراز وجود کنید و با آنها رابطه متقابل داشته باشی . دوستان شما، بهتان علاقه دارند و سعی می‌کنند امروز با شما زمان خوشی را بگذرانند. پس امروز نیازی به برنامه ریزی برای کار نخواهید داشت. بهتر است کار را تعطیل کنید‌ و در خانه بمانید. لحظه حال را غنیمت بشمارید و با کسانی که شما را دوست دارند وقت بیشتری بگذرانید. از زندگی لذت ببرید!

متولدین مهر ماه

شما می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می‌کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

متولدین آبان ماه

دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید.

متولدین آذر ماه

مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!! برای اینکه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده‌اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می‌کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافینتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می‌شود.

متولدین دی ماه

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

متولدین بهمن ماه

گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

متولدین اسفند ماه

شما امروز حس می‌کنید بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. موجی از هیجان و نگرانی‌ها در طول روز به سوی شما در جریان است و خیلی مهم است که به سمت هیچ یک از این راه‌ها کشیده نشوید. اگر شما بتوانید تضادها و واکنش‌های خود نسبت به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ داده است را قبول کنید، آرامش قبلی خود را دوباره به دست خواهید آورد.