رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی‌شوید. در حقیقت،‌ امروز حتی برایتان راحت تر است که از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است که شانس با شما یار است و به هر جا که بخواهید می‌رسید. پس امکانات خود […]

متولدین فروردین ماه

شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی‌شوید. در حقیقت،‌ امروز حتی برایتان راحت تر است که از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است که شانس با شما یار است و به هر جا که بخواهید می‌رسید. پس امکانات خود را دست بالا گرفته و حرکت کنید و مطمئن باشید که به نتیجه می‌رسید. به یاد داشته باشید، هیچ راه کوتاه و میان بری وجود ندارد. آهسته و استوار پیش رفتن شما را به مقصودتان می‌رساند.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.

متولدین خرداد ماه

شما امروز با احساس خوبی نسبت به خود از خواب بیدار می‌شوید. شاید دلیل این حس خوب این باشد که دیشب خواب خوب و راحتی داشته اید. اما دلیل ان هرچه که باشد شما امروز احساس می‌کنید که رویداد خیلی خاصی برایتان اتفاق می‌افتد. هرچقدر که بیشتر در این رویا سیر می‌کنید، بهتر می‌توانید فرصتها را تشخیص دهید.

متولدین تیر ماه

ممکن است امروز احساس کنید که به اندازه کافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینکه کاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید که همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است که باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینکه شما معمولا می‌خواهید که راه خود را از میان یک موقعیت انتخاب کنید و به جای اینکه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌کنید. زیاد در رابطه با آن فکر نکنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای که الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.

متولدین مرداد ماه

شاید شما فکر می‌کنید که اگر طرز فکرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترک کردن عادتهایی که تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند کار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نکته اشاره دارد که برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست از تلاش کردن برای یک شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.

متولدین شهریور ماه

شما امروز خصوصاً اگر بخواهید به مسافرت رفته و یا زمانی را به آموزش و یادگیری اختصاص دهید، نمی‌توانید شور و هیجان خود را کنترل کنید. البته اگر بخواهید با آموزش دیدن یا تجربه عملی دانش خود را بالاتر ببرید موانعی سر راهتان نیز وجود خواهد داشت که می‌توان به مشکلات خانواده و وضعیت مالی تان اشاره کرد. ناامیدی خودتان را به افراد دیگر منتقل نکنید؛ فقط کارهایی که باید اکنون انجام دهید را تمام کنید و امید داشته باشید که اوضاع در آینده بهتر شود.

متولدین مهر ماه

ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

متولدین آبان ماه

اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

متولدین آذر ماه

شما امروز مثل تیغ سلمانی تیز و برنده شده‌اید!! چرا که عطارد لبه عقلانیت خود را در کوره شور و هیجان پلوتو تیز می‌کند. اما در حالیکه شدت احساسات شما افزایش می‌باید واقع بینی خود را نیز از دست می‌دهید. خیل خوب است که به روشنی در مورد خود صحبت کنید، اما لازم است که در حرف‌های خود کمی‌ ترحم و دلسوزی نیز داشته باشید.

متولدین دی ماه

امروز یک نفر وارد زندگیتان شده است که از شما طلب عشق و محبت می‌کند. شما دوست ندارید دیگران فکر کنند حتی قبل از اینکه برای انجام دادن کاری در موردش با شما مشورت کنند، شما آن کار را انجام خواهید داد. فقط به خاطر اینکه فکر می‌کنید مخالفت کردن کار درستی است این کار را نکنید، چرا که این فکر شما اصلاً هم درست نیست! به جای اینکه دید منفی خود را نشان بدهید، اگر تا جایی که در توانتان است به اطرافیانتان کمک کنید نقش سازنده‌تری خواهید داشت.

متولدین بهمن ماه

امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.

متولدین اسفند ماه

شما قهرمان بی چون و چرای تعادل هستید. شما به دنبال هماهنگی هستید حتی زمانیکه از شما دور باشد. امروز اگر می‌خواهید در وسط مشکلات به آرامش برسید سعی کنید کارهایتان را به اتمام برسانید. به جای اینکه بیایید مرکز ثقل خود را گویی که دارید یوگا انجام می‌دهید، پیدا کنید، تصور کنید که مانند یک اسکیت بازی هستید که در حرکت است. اقبال به شما رو آورده است و سعی نکنید آن را از دست بدهید.