رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


۱۰ بازیکن خوشتیپ جام جهانی ۲۰۱۸؛ دلیلی برای دنبال کردن بازی ها

همانطور که مطلع هستید مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روز گذشته در روسیه آغاز شد. اگر شما نیز مانند نویسنده ی این مطلب باشید اگرچه بی صبرانه منتظر تماشای بازی های تیم ملی هستید اما دنبال کردن سایر تیم ها برایتان جذابیت خاصی ندارد. به جای فرار کردن از جمع های دوستانه و خانوادگی هنگام تماشای […]

همانطور که مطلع هستید مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روز گذشته در روسیه آغاز شد. اگر شما نیز مانند نویسنده ی این مطلب باشید اگرچه بی صبرانه منتظر تماشای بازی های تیم ملی هستید اما دنبال کردن سایر تیم ها برایتان جذابیت خاصی ندارد. به جای فرار کردن از جمع های دوستانه و خانوادگی هنگام تماشای مسابقات فوتبال چرا دلیلی برای لذت بردن از بازی ها نداشته باشیم؟ در مطلب امروز به معرفی ۱۰ بازیکن خوشتیپ تیم های مختلف در این دوره از مسابقات جام جهانی می پردازیم.

 

آرژانتین: نیکلاس تاگلیافیکو

او که در پست دفاع بازی می کند نه تنها چهره خوبی دارد بلکه طرفداران فوتبال او را با خاویر زانتی, بازیکن سابق آرژانتین, مقایسه می کنند. خب اگر فوتبال آرژانتین را دنبال می کنید حتما می دانید که این مقایسه یک مقایسه جدی است و نشانگر توانایی و استعداد بی نظیر این بازیکن ۲۵ ساله است.

 

 

 

بلژیک: اکسل ویتسل

اکسل ویتسل ۲۹ ساله که در پست هافبک بازی می کند یکی از بهترین های این لیست است. صرف نظر از مهارت این بازیکن بدون شک چشمان آبی و موهای فر او نقطه قوت ویتسل به حساب می آیند.

 

 

 

برزیل: نیمار جونیور

نیمار جونیور ۲۵ ساله یک بازیکن خارق العادست. اما مهارت فوق العاده او در حرفه ای که انتخاب کرده است تنها دلیل دوست داشتن او نیست. نیمار چهره و استایل خوبی دارد و بارها با الیویه روستن, نابغه برند بالمان همکاری داشته است.

 

 

 

انگلیس: جک باتلند

جک باتلند ۲۵ ساله که دروازه بان تیم انگلیس است شباهت زیادی به دیوید بکهام دارد. خودتان مقایسه کنید. آیا باتلند ورژن جوان تر بکهام نیست؟

 

 

 

فرانسه: الیویه ژیرو

ژیرو با ۳۱ سال سن یکی از خوشتیپ ترین های این لیست است. او که مهاجم تیم فرانسه است نه تنها کارنامه درخشانی دارد بلکه از استایل و چهره خوبی نیز برخوردار است.

 

 

 

آلمان: متس هوملز

هوملز ۲۹ ساله با قد بلند و پوست سبزه نه تنها یکی از بهترین بازیکن های تیم آلمان در پست دفاع است بلکه یکی از خوش قلب ترین هاست. او یکی از اولین فوتبالیست هاییست که یک درصد از درآمد هفتگی خود را به خیریه Common Goal برای کمک به کودکان محروم اهدا می کند.

 

 

 

پرتغال: آندره سیلوا

اعتراف کنید! انتظار داشتید اینجا اسم رونالدو را ببینید! در اینکه رونالدو یک فوتبالیست آیکانیک است هیچ شکی نیست اما ما بر این باور هستیم که او کم کم جایگاه خود را به هم تیمی مهاجم خود آندره سیلوا ۲۲ ساله واگذار می کند. سیلوا نیز مانند منتور خود از لحاظ فیزیکی, مدل مو و استایل جزء بهترین هاست

 

 

 

اسپانیا: جرارد پیکه

بدون شک این لیست بدون جرارد پیکه ۳۱ ساله کامل نمی شد. او که در پست دفاع بازی می کند نه تنها بازیکن موفقی است بلکه شکیرا را نیز به عنوان پارتنر در کنار خود دارد. آیا همه این ها دلیل کافی برای دوست داشتن او نیست؟

 

 

 

ایران: رامین رضاییان, مرتضی پورعلی گنجی

و اما بهترین قسمت داستان بازیکنان خوشتیپ تیم ملی ایران هستند که پیش از این عکس های آنها با کت شلوار برند هاکوپیان کلی سر و صدا کرد. در اینجا به دو بازیکن اشاره می کنیم. رامین رضاییان و مرتضی پورعلی گنجی. دو بازیکن جوان و خوشتیپ تیم ایران که نه تنها استایل خوبی دارند بلکه تا به امروز ثابت کرده اند که لیاقت جایگاهی که در آن هستند را دارند.