رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی […]

متولدین فروردین ماه

شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده تر کردن اوضاع نیست.

متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید دیگران و تمام اطرافیان‌تان متوجه کارهای سختی که شما انجام می‌دهید باشند. کار شما شاید سخت باشید اما تمام افراد در تمام ممالک مانند شما در حال تلاش کردن هستند پس نباید این تفکر را داشته باشید که شما از بقیه افراد فعالیت‌های بیشتری را انجام می‌دهید و به خود مغرور شوید.

متولدین تیر ماه

شما مرموزتر از دیگران فکر می‌کنید چون دیگران تغییر جهت‌های فکری غیر معمول شما را نمی‌بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می‌دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.

متولدین مرداد ماه

شما و دوست‌تان امروز تصمیم می‌گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه‌تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی‌احساس تازه‌ای به شما می‌دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی‌تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی‌‌از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی‌تان مجزه رخ می‌دهد!

متولدین شهریور ماه

ماه کامل امروز در نشان شما می تواند شما را تا هر جا که بخواهید بکشاند. در کارتان مسئولیت هایی دارید که به شما استرس وارد می کنند و شما نیاز دارید که از فرضیات خود تان برای انجام آنها بهره بگیرید. اما تمایل دارید که برای کنترل کردن امور، همه چیز را تغییر دهید- در جهان فردی و شخصی خود، زندگی خانوادگی و حتی تمرینات و مراقبه های روحی و روانی تان- سعی کنید فرضیات شخصی خود را بر کسی تحمیل نکنید؛ از طرف دیگر، از آنها عقب نشینی هم نکنید. انکار و تکذیب فقط پریشانی شما را بیشتر می کنند، پس صادق باشید که جهان برایتان پر از آرامش و صلح شود.

متولدین مهر ماه

شما نمی‌توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می‌خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی‌دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این مسئولیت شانه خالی کنید. وقتی که زمان نشان دادن شایستگی فرا رسید، توانایی کافی را به دست خواهید آورد.

متولدین آبان ماه

ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

متولدین آذر ماه

اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلى خوبى است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادپ از شما خواهند داشت. ولى باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد.

متولدین دی ماه

خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا کنید، اما همچنان از این که در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممکن است تمایل زیادی برای این داشته باشید که تمرکز خود را روی یک موقعیت عاطفی حساس بگذارید که واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید که مثبت اندیشی اکنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیکه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

متولدین بهمن ماه

با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آنقدر ها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می‌توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین کنند.

متولدین اسفند ماه

اکنون برایتان سخت است که تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم کنید، برای اینکه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده‌اید. اگر توجه شما از کارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع کنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید که چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.