رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز یکی از روزهای استثنایی برای شماست که ترجیح می‌دهید به جای اینکه خیلی جدی و منطقی باشید یک داستان بگویید یا یک شعر بنویسید. دوست دارید دیگران ببینند که چقدر باهوشید.اما امروز نمی‌توانید به آسانی به این هدف برسید. نیازی نیست که با قول تعهد به آنچه نمی‌توانید انجامش دهید خودتان […]

متولدین فروردین ماه

امروز یکی از روزهای استثنایی برای شماست که ترجیح می‌دهید به جای اینکه خیلی جدی و منطقی باشید یک داستان بگویید یا یک شعر بنویسید. دوست دارید دیگران ببینند که چقدر باهوشید.اما امروز نمی‌توانید به آسانی به این هدف برسید. نیازی نیست که با قول تعهد به آنچه نمی‌توانید انجامش دهید خودتان را برای شکست و ناامیدی آماده کنید. به خودتان اجازه دهید که خیال پردازی کرده و در رویا فرو بروید، فردا دوباره می‌توانید به دنیای واقعی برگردید.

متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

متولدین خرداد ماه

امروز دوستانتان، شما را به خاطر کاری که هرگز قبلاً آن را انجام نداده اید تشویق خواهند کرد.خوشبختانه، این که شما می‌خواهید آنها را همراهی کنید روز بسیار خوشی را برای شما بوجود می‌آورد.اما از بد شانسی، شما شیفته ی کاری می‌شوید که دارید انجام می‌دهید که باعث می‌شود مسوولیتهای خود را فراموش کنید.اکنون یک وقت خوب لازم است تا شما برگردید و کارهای ناتمام خود را تکمیل کنید.

متولدین تیر ماه

اکنون که ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممکن است در مسیری که شما را به هدفهایتان می‌رساند حرکت نکنید. یک علامت خطر قرمز برای خودتان فرض کنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه کنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یک زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیک با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی که برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.

متولدین مرداد ماه

درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

متولدین شهریور ماه

این روزها شما از نظر دیگران خیلی پر انرژی‌تر شده‌اید و حتی احساس می‌کنید که می‌توانید خیلی راحت کار بیشتری انجام بدهید اما اگر شما از اطرافیانتان خوشتان نمی‌آید، قبل از این که ناخواسته یک تصمیم نادرست بگیرید سعی کنید که اعصاب خود را کنترل کنید. شاید شما نتوانید کاملاً آن را متوقف کنید اما کمی خودشناسی بهتان کمک می‌کند که احساسات منفی خود را در مسیر بهتری هدایت کنید.

متولدین مهر ماه

اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون که امروز آخرین روزی است که خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌کند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.

متولدین آبان ماه

اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

متولدین آذر ماه

امروز یک مشکل شما را کاملاً عاصی کرده و این مشکل حل نخواهد شد مگر اینکه شما خود مستقیماً با آن روبرو بشوید. مشکل این است که شما نمی‌دانید ناراحتی‌هایتان از کجا نشات می‌گیرند. همچنین شما باید بفهمید که چگونه می‌توانید در برابر درگیری‌های سخت خودتان را کنترل کنید. به خاطر این شرایط دیگران را سرزنش نکنید. مسئولیت ایده‌های خود را برعهده بگیرید و به طرز شایسته‌ای آنها را بیان کنید.

متولدین دی ماه

ممکن است امروز زیادی به خودتان سخت بگیرید حتی اگر به نظر می‌رسد دیگران با حرفها و کارهای دلگر کننده خود شما را تشویق می‌کنند. ممکن است شما تلاش کنید تا کلمات خوش بینانه دوستان تان را نادیده بگیرید یا حتی بدتر صداقت و وفاداری شان را زیر سئوال ببرید. تفاوت دیدگاه‌ها و نظرات ممکن است ایجاد یک بحران را شتاب ببخشد و باعث می‌شود شما به قضاوت خود شک کنید. بهترین سیاستی که می‌توانید اکنون اتخاذ کنید این است که اجازه دهید تا اختلاف آرا و نظرات آشکار شوند.

متولدین بهمن ماه

اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.

متولدین اسفند ماه

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.