رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می‌شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می‌یابد و شما را به دردسر می‌اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می‌کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید […]

متولدین فروردین ماه

هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می‌شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می‌یابد و شما را به دردسر می‌اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می‌کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید دوباره به نشانه شما بازمی‌گردد و منفی‌بینی که به زندگی شما سایه افکنده را پاک می‌کند.

متولدین اردیبهشت ماه

مثل اینکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

متولدین خرداد ماه

یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

متولدین تیر ماه

اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

متولدین مرداد ماه

تا زمانی که ناکامی‌ها و سرخوردگی‌هایتان شما را به دیگران نسبت می‌دهید، شما برای بیان کردن احساساتتان خیلی با مشکل مواجه می‌شوید. در روزهای آینده هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می‌توانید کارهایی را که حتماً باید تمام کنید را به اتمام برسانید. یک بار که شما تصمیم بگیرید چیزهایی که در ذهنتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسد.

متولدین شهریور ماه

شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

متولدین مهر ماه

اگرچه شما از برنامه‌های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده‌اید.

متولدین آبان ماه

ما امروز خبرهای خوبی برایتان داریم!! شما می‌توانید با موفقیت کامل توانایی‌های خود را به کار بگیرید. خوشبختانه از دیروز که عطارد و نپتون با هم هم تراز بودند قدرت تخلیتان خیلی زیادتر شده است. اما خبر بدی هم برایتان داریم و آن خبر این است که شاید شما نتوانید به تصویر ذهنی خود اطمینان کنید. از توانایی‌های خود استفاده کنید تا بتوانید آگاهانه تمام شک و تردیدها را برطرف کنید. خلاصه اهمیت ندارد که کاری که می‌کنید حتماً کار درستی باشد، فقط ضروری است که حتماً کاری بکنید.

متولدین آذر ماه

امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

متولدین دی ماه

شخصی امروز پیش شما می‌آید تا برای اتفاقی که برایش رخ داد چاره جویی کند و شما به او کمک می‌کنید،‌ راجع به استحکام بخشیدن به پروژه‌ای یا پیدا کردن یک راه حل ساده برای انجام بهترین کار. ذهن شما این توانایی را دارد که از هزاران جزییات صرف نظر کند، اما قادر نخواهد بود که تصمیم درستی بگیرد که چه چیز مهم است و چه چیز نه. اما زیاد درگیر محاسبه و تجزیه و تحلیل نشوید. دلسوزی را چاشنی کارتان کنید تا بین کاری که به سختی رضایت بخش می‌شود تفاوت را احساس کنید تا دیگران را از لیاقت و کاردانی خود مبهوت کنید.

متولدین بهمن ماه

فکر کردن به روش‌های جدید برای اینکه دوستی‌های اخیرخود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می‌کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می‌آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.

متولدین اسفند ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می کنید.