رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز که ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان که خورشید در هفتمین خانه شریکان شما قرار دارد، تأکیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان کنید درحالی که برای […]

متولدین فروردین ماه

امروز که ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان که خورشید در هفتمین خانه شریکان شما قرار دارد، تأکیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان کنید درحالی که برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نکنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست که افراد دیگر را فرا‌موش کنیم.

متولدین اردیبهشت ماه

حتی اگر شما عادت داشته‌اید که افراد جدیدی را وارد زندگی خود کنید، اما امروز ممکن است که شما شخصی را وارد زندگی خود کنید که به واسطه حس ششم او را شناخته‌اید. اگرچه شاید بار اولی باشد که او را ملاقات می‌کنید، اما برای شما اینگونه به نظر می‌رسد که مدت زیادی است که او را می‌شناسید. مراقب باشید، برای اینکه ممکن است وسوسه شوید که قبل از اینکه حتی تشخیص بدهید که او چه کسی است، با او ارتباط نزدیک برقرار کنید.

متولدین خرداد ماه

کار کردن سخت و بیش از اندازه را متوقف کنید و زمانی را با فعالیتهای لذت بخش که در خانه می‌توانید انجام دهید سپری کنید. گذراندن وقت در یک باغ یا در یک محیط زیبا می‌تواند برای مدتی ذهنتان را از مسائل پیچیده دور نگه دارد. شما نمی‌توانید سیل افکاری که به ذهن شما می‌آیند را متوقف کنید، اما می‌توانید توجهتان را به سمت موضوعات لذت‌بخش‌تر هدایت کنید.

متولدین تیر ماه

شما خودتان می‌دانید که انسان درستکاری هستید، ولی نمی‌توانید بفهمید که چرا خیلی سخت کار می‌کنید ولی در عوض چیز زیادی برداشت نمی‌کنید. اما در حقیقت شاید شما به اندازه‌ای که در ظاهر نشان می‌دهید انسان کاملی نیستید، و ممکن است شما زیادی خودتان را قبول داشته باشید. خیلی خوب است که هدف‌های بزرگ در سر داشته باشید، اما آنها نباید آنقدر غیر واقعی باشند که نتوانید بهشان برسید و این موضوع باعث ناامیدیتان شود.

متولدین مرداد ماه

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

متولدین شهریور ماه

شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.

متولدین مهر ماه

امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می‌کنید. متاسفانه نوشتن احساسات‌تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی‌می‌تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می‌دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

متولدین آبان ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

متولدین آذر ماه

امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب‌پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

متولدین دی ماه

با وجود اینکه این زمان بسیار مهمی در زندگی شما است، شما دوست ندارید براحتی به دیگران اجازه دهید تا آنها برای شما تعریف کنند که شما که هستید. ایستادگی کردن برای خودتان ممکن است شخص دیگری را بدون اینکه متوجه باشید، ناراحت کند. هر چیزی به سهم خودش می‌تواند مشتاق به نظر برسد. و شما را بر این اعتقاد می‌سازد که بیش از هر زمان دیگری در خطر هستید. کمی ریسک کردن می‌تواند پاداش قابل توجهی برای تان در پی داشته باشد.

متولدین بهمن ماه

حالا که ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه «ابراز کردن و مطرح کردن» خودش را با اورانوس با استعداد هماهنگ می‌کند، مسیر پیشرفت و خلاقیت و پویایی برای شما باز و مهیا است. اما شاید نتوانید به راحتی دیگران را متقاعد کنید که به حرف‌های شما گوش بدهند، برای اینکه آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند. اگر فکر می‌کنید که آنها شما را درک خواهند کرد و بهتان کمک می‌کنند پس زیاد روی نظرات خودتان پافشاری نکنید.

متولدین اسفند ماه

شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید.