رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما امروز می‌توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد عشق نیست. با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است، این می‌تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی‌های اخیر شماست. متولدین […]

متولدین فروردین ماه

شما امروز می‌توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد عشق نیست. با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است، این می‌تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی‌های اخیر شماست.

متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی‌کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی‌چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می‌کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.

متولدین خرداد ماه

شما فردی هستید که به تازگی تصمیمات‌تان را در دقیقه نود می‌گیرید. اگر قرار باشد در رابطه با موضوعی تصمیم بگیرید، این تصمیم را نمی‌گیرید تا آن که از طرف دیگران بر شما اجباری واقع شود. بهتر است به این کار خود پایان دهید زیرا مواقعی پیش می‌آید که ضررهای بسیاری متحمل شوید و یا این که سود و منفعتی را که باید به دست بیاورید به خاطر تعلل از دست می‌دهید. بخصوص اگر شخصی را دوست دارید و تصمیم دارید با او ازدواج کنید توصیه می‌کنیم که این موضوع را به تعویق نیندازید زیرا ممکن است شخصی که او را دوست دارید ازدواج کند.

متولدین تیر ماه

عکس العمل استرس زای شما امروز قابل پیشگویی است. شرایط دشواری به وجود آمده ولی با وارد شدن به اینترنت و با وجود یافته‌های جدیدی که در اینترنت وجود دارد می‌توانید این شریط را بهتر کنید. اما حالا که شما کار دیگری انجام داده‌اید، ممکن است خیلی به مانع برخورد کنید. اما اگر دیدید که تمام فکر و ذکر شما مشغول شدن با سرگرمی‌های دیجیتالی شده، از اینترنت بیرون بیایید و کار دیگری انجام دهید.

متولدین مرداد ماه

شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

متولدین شهریور ماه

شخصی پر انرژی امروز وارد زندگی شما می‌شود و گزینه مهیجی را برای کارهایی که اکنون انجام می‌دهید به شما پیشنهاد می‌کند. این شیوه حتی اگر زندگی شما را تغییر ندهد، باعث می‌شود که کار کردن برایتان لذت بخش شود. اگر شما در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید، حالا این شیوه می‌تواند راه خروجی طبیعی برای انرژی مازاد شما باشد. و اگر غیر از این است به دنبال فرصتی باشید که به شما اجازه دهد در یک مسیر خلاقانه فعالیت کنید.

متولدین مهر ماه

شما امروز حس خوبی نسبت به خود و جایگاه خود در زندگی دارید، اما چونکه نمی‌توانید هرچیزی را سر جای خود نگه دارید، نمی‌توانید به روشنی دیدگاه خود در مورد موقعیت‌های شخصی و سیاسی را ابراز کنید. شما در یک لحظه فوق العاده خوش بین شده و در لحظه دیگر گویی که آسمان به زمین رسیده! ایمان و اطمینان شما خیلی سریع به بدبینی تبدیل می‌شود، بنابراین تا موقعی که دیدگاه‌های بیش از حد احساسی خود را متعادل نکرده‌اید هیچ تصمیم مهمی‌ نگیرید.

متولدین آبان ماه

شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

متولدین آذر ماه

کسانی هستند که فکر می‌کنند شما متولیدین بز نمی‌دانید که چگونه تفریح کنید و امروز روز شماست برای اینکه به آنها ثابت کنید که اشتباه می‌کنند.گرچه ممکن است برای تمام کردن کارتان قبل از اینکه به سوی تفریح بروید،وسواس داشته باشید اما حداقل ذاتاً قادرید وقتی آماده ی تفریح هستید وظایف ناتمام خود را سوا کنید.اگر نیاز دارید که بی مسوولیتی خود را توجیه کنید یادتان باشد که شما وقتی فرصت رها کردن آن را داشتید بسیار سودمند بودید.

متولدین دی ماه

عدم خویشتن داری – یا کمبود آن- می‌تواند امروز مشکل ساز باشد. شما فقط نمی‌توانید ببینید که خوشی و تفریح تان دارد کاهش می‌یابد. شما می‌دانید که چه چیزی احساس خوبی به شما می‌دهد و ممکن است خودتان را مجاب کنید که هر چه بیشتر بهتر. این ممکن است درست باشد، اما محدود به شرایط خاص می‌شود. سعی کنید محدودیت‌های به جا و مناسب خود را بشناسید.

متولدین بهمن ماه

بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

متولدین اسفند ماه

شما ممکن است وظایف و تعهدات مالی‌ای داشته باشید که باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشکل شما گمشده هستند. تا زمانی که بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری کنید،‌خیلی سخت است که بخواهید موقعیت اخیر را اداره کنید با این وجود، شما نمی‌توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ کاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی که تا کنون داشته‌اید تصمیم بگیرید. می‌توانید وقتی که همه حقایق را کشف کردید، آن را اصلاح کنید.