رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود […]

متولدین فروردین ماه

شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

انعطاف ناپذیری یک شخص دیگر بیشتر از اینکه شما را عصبانی کند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می‌توانید برای افرادی که خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش کردن برای عوض کردن فکر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر که زمانی که کوهنوردی می‌کنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول کنید و با آنها موافقت کنید.

متولدین خرداد ماه

شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می‌رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می‌دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی بگیرید.

متولدین تیر ماه

زیاد آسان نیست که امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید. مشکل ممکن است از اشتیاق شما باشد که دوست دارید همه چیز را به شخص دیگری ربط دهید . اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مسئله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید. بهترین کار این است که فقط یک شنونده خوب باشید و بدون اینکه سعی کنید کاری را به گردن بگیرید تلاش کنید تا اوضاع را بهتر کنید.

متولدین مرداد ماه

مثل اینکه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید که توانستید از عقایدتان دفاع کنید. وقتی که می‌بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می‌شوند، واقعاً ناراحت کننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که برای ابراز وجود کردن تا موقعی که زمان مناسب فرا برسد صبر کنید. حالا که ماه نشانه شما را ترک می‌گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می‌شود، وقت خوبی است که آنچه در ذهنتان می‌گذرد را مطرح کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز فعالیت‌های غریزی حتی اگر شما را از روشی که همیشه کارهایتان را انجام می‌دهید آزاد و بی قید سازند، برایتان فایده نخواهند داشت. متاسفانه شما وسوسه شده‌اید که دنبال نفس خود بروید و می‌توانید به راحتی اطالاعات مهمی‌را از دست بدهید. مگر اینکه خیلی زود آگاه شوید. عجله نکنید؛ آرام قدم بردارید و موقعی که تصمیم گرفتید کار بعدی خود را انجام دهید فقط چشم خود را باز کنید.

متولدین مهر ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد، لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

متولدین آبان ماه

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

متولدین آذر ماه

با وجود اینکه شما همیشه دوست دارید که با حقایق روبرو شوید امروز ممکن است از آن روزهایی باشد که شما را به سرزمین عاطفی جدید رهنمون کند. شما فهمیده اید که محدودیت‌های زمانی به نوعی شما را به جلو هدایت می‌کند و شما را مجبور می‌کند تا حد امکان چیزهای جدیدی تجربه کنید. ممکن است این رفتاری که در پیش گرفته اید دوستان و همسرتان را متعجب کند چرا که به نظر می‌رسد شما بیش از همیشه محافظه کار شده اید. از ترس اینکه مورد قضاوت بگیرید یا نه به عقب باز نگردید. الان زمان تغییر و تحول است!

متولدین دی ماه

شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمرکز کنید. برای شما راحت‌تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

متولدین بهمن ماه

شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.

متولدین اسفند ماه

شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.