رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما […]

متولدین فروردین ماه

اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز دوست دارید به دوستان و هم کلاسی‌ها و یا همکاران خود نزدیک تر بشوید، که البته از آنجایی که فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم کاملاً رعایت می‌کنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان کمک می‌کند که به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما را به حد بالایی رسیده است که می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یک موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.

متولدین خرداد ماه

امروز شما می توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

متولدین تیر ماه

امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

متولدین مرداد ماه

شما نمی‌خواهید اگر کسی به شما پیشنهاد کاری را داد آن را قبول کنید حتی اگر وی می‌دانست که این کار از عهده شما بر می‌آید که موقعیت خاصی را اداره کنید یا اینکه برنامه دیگری را به شما پیشنهاد داد. اما این درباره انتخاب کار درست در برابر غلط نیست. در حقیقت،‌ می‌تواند حق با هر کسی باشد. به طور آشکار،‌ راه‌های زیادی برای رسیدن به اهداف یکسان وجود دارد، اما اینکه شما راه خودتان را بروید باعث می‌شود که دل تان نیز با کار همراه باشد و شما را قادر می‌سازد که باقی مانده احساسات خود را برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یکپارچه و هماهنگ کنید.

متولدین شهریور ماه

دوستان و همکلاسی‌های شما امروز بسیار رک و صریح به نظر می‌رسند، اما اوضاع آن جوری نیست که چشم‌هایتان می‌بیند، بلکه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینکه کاری را به اتمام برسانید مواظب باشید، چرا که ممکن است همه جوانب را در نظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتما سئوال کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فکر نکنید دیگری زیر پای شما را خالی کرده است.

متولدین مهر ماه

در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.

متولدین آبان ماه

امروز ممکن است تحمل تان را از دست داده و نیاز داشته باشید که کاری کنید که بهرام جنگجو به اولین خانه تان به پلوتون سلطه جو بپیوندد. شما از اینکه همیشه باید منتظر دیگران باشید تا کاری را انجام دهید خسته شده‌اید و می‌خواهید حتی اگر لازم شد خودتان راه را ادامه دهید. فقط به یاد داشته باشید که دیگران منبعی از خودبازدارندگی هستند. این قانون همه یا هیچ نیست، پس مراقب باشید جایی که به جلو قدم برمی‌دارید کجاست و همزمان راهی برای بازگشتن به جایگاه دیگری از زندگی خود داشته باشید.

متولدین آذر ماه

شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید که تنها کسی هستید که به قول‌هایی که داده عمل می‌کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به کمال و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی‌دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

متولدین دی ماه

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روشهای شخصیتان را امتحان کنید تا محرکهایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

متولدین بهمن ماه

با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

متولدین اسفند ماه

اگر شما به طور طبیعی خلاق هستی، زمان مناسبی است برای اینکه هنرت را نشان دهی، زیرا که با کار کردن می‌توانی عمیق‌ترین احساساتت را بیان کنی. اما باید با استعداد و دانشی که داری عمل کنی. آنچه که تا به حال به دست آورده‌ای نتیجه استفاده درست از استعدادهایت بوده است.