رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


بچه پولدارهای جهان در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟

بچه پولدارهای جهان در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟ پایگاه اینترنتی ریچ کیدز آف اینترنت به گزارش نحوه سپری کردن تعطیلات تابستانی افراد جوان ثروتمند پرداخت. سفر به مناطق ساحلی یکی از اصلی ترین تفریحات تابستانی این افراد بوده است. در آمریکای لاتین، افراد ثروتمند بیشتر ترجیح داده اند که اوقات فراغت خود را با آزمایش […]

بچه پولدارهای جهان در تعطیلات تابستانی چه می‌کنند؟

پایگاه اینترنتی ریچ کیدز آف اینترنت به گزارش نحوه سپری کردن تعطیلات تابستانی افراد جوان ثروتمند پرداخت.

سفر به مناطق ساحلی یکی از اصلی ترین تفریحات تابستانی این افراد بوده است.

در آمریکای لاتین، افراد ثروتمند بیشتر ترجیح داده اند که اوقات فراغت خود را با آزمایش خودروهای بسیار گران قیمت بگذرانند. دیگران نیز با جت های شخصی خود سفری به دور دنیا داشته اند.

در بین تفریحات عجیب این افراد نگهداری از حیوانات وحشی هم دیده می شود. از کروکودیل و شاهین گرفته تا مارهای عظیم الجثه پیتون، به عنوان حیوانات محبوب این روزها نام برده شده است.

خیلی ها هم خود را به دبی رسانده اند و تعطیلات را در خانه های مجلل خود و نگهداری از حیواناتی چون چیتا سپری می کنند.

بیشترین افراد جوان ثروتمند جهان در ۳ شهر نیویورک، لندن و سنگاپور ساکن هستند. ۳۴ درصد کل افراد ثروتمند، در حال حاضر در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا) ساکن هستند.

جوان ترین میلیاردر دنیا در حال حاضر یک دختر نروژی به نام الکساندرا آندرسن است که تنها ۲۰ سال دارد و ثروت وی ۱.۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود. او و خواهرش مالک یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ هستند که از پدرشان به ارث برده اند.