رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تازه‌ترین اطلاعات از پرونده تعرض، زورگیری و اخاذی یک خواننده پاپ؛ دعوت از شکات به اداره پلیس آگاهی

تازه‌ترین اطلاعات از پرونده تعرض، زورگیری و اخاذی یک خواننده پاپ؛ دعوت از شکات به اداره پلیس آگاهی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران : ? در پی طرح شکایت خانمی جوان با موضوع آزار و اذیت جنسی، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد. ?خانم جوان در اظهاراتش گفت: بنده در شبکه […]

تازه‌ترین اطلاعات از پرونده تعرض، زورگیری و اخاذی یک خواننده پاپ؛ دعوت از شکات به اداره پلیس آگاهی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران :

? در پی طرح شکایت خانمی جوان با موضوع آزار و اذیت جنسی، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

?خانم جوان در اظهاراتش گفت: بنده در شبکه اجتماعی اسکوت (scoot) با شخصی به نام سعید آشنا شدم؛ ایشان ادعا کردند که فردی سرشناس در زمینه خوانندگی و آهنگ‌سازی است و آثار [ هنری ] وی نیز در سایت های مختلف وجود دارد.

?به گفته این دختر جوان،‌ «س.ح» فیلم ها و عکس هایی را که با برخی از بازیگران و خوانندگان معروف و سرشناس همچمون … گرفته بود را نیز برایم فرستاد و در ادامه مدعی شد که به من علاقه مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد و به این ترفند و حیله از من درخواست کرد تا حضورا همدیگر را ملاقات کنیم.

?زمانیکه به اصرار او با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم، وی به این بهانه که فردی معروف است مرا راضی کرد تا به منزل شخصی اش در منطقه دربند بروم.

?در ابتدای ورود به خانه، «س» فردی بسیار محترم به نظر می رسید؛ ناگهان به سمت من آمد و آن‌زمان بود که متوجه قصد و نیت واقعی او شدم؛ به شدت اعتراض کرده و حتی در مقابل او مقاومت کردم اما ناگهان حمله ور شد و در حالیکه جلوی دهانم را گرفته بود …. .

? «س» مدعی شده بود که از بنده فیلم و عکس تهیه کرده و اگر به او پول پرداخت نکنم آبروی مرا خواهد برد

? با دستگیری متهم، تعدادی دیگری از خانم های جوان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در اظهاراتی کاملا مشابه عنوان داشتند که توسط «س» مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.