رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شاید در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است […]

متولدین فروردین ماه

این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شاید در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

متولدین اردیبهشت ماه

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می‌کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می‌رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه‌تان کمک بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری کنید.

متولدین تیر ماه

شما می‌خواهید کاری کنید تا از گِرِهی که می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید. اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور که خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب کنید، به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

متولدین مرداد ماه

در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده‌اید که از یاد خودتان رفته‌اید و خود را فراموش کرده‌اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی‌های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند.

متولدین شهریور ماه

شما امروز وارد مرحله جدیدی شده اید و عجیب اینکه با این شرایط احساس آشنایی می‌کنید. باوجود اینکه شما قبلا در چنین جایگاهی نبوده اید، ولی مثل اینکه در رویاهایتان قبلا چنین موقعیتی را دیده بودید. باهمه این احوال ممکن است برنامه‌های جدید شما به ثمر نرسد. اگر قرار ملاقات مهمی را از دست دادید ناراحت نشوید؛ به همین زودی می‌توانید دوباره برای این جلسه برنامه ریزی کنید.

متولدین مهر ماه

امروز شما به نیازهای دوستتان توجه می کنید و می توانید به راحتی در شرایطی به او یاری رسانید که آنقدر هم که به نظر می آید این شرایط مهم نیستند. پس اگر به شما گفتند که کمک شما چندان مفید نبوده ناراحت نشوید. درعوض قبول کنید که رأی شما مثل همیشه نبوده است. شما اگر نسبت به سیگنالهایی که از دیگران دریافت می کنید توجه کافی داشته باشید، می توانید خودتان را از شرایط نامناسب نجات دهید. ابتدا سعی کنید به خودتان توجه کرده و اوضاع خود را بهبود ببخشید.

متولدین آبان ماه

هم اکنون شما کاملاً به سمت عطارد که در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد کشیده می‌شوید. شما در جستجوی روش‌هایی هستید که از نظر حرفه‌ای پیشرفت کنید و برای اینکه بیشتر مورد توجه واقع شوید سخت تر از قبل کار می‌کنید. متاسفانه این تلاش‌های سخت شما را به جایی نمی‌رساند. ترکیبی از استقامت، صبر و شکیبایی و همچنین نگرش‌های مثبت بهترین روش برای رسیدن به موفقیت است.

متولدین آذر ماه

حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

متولدین دی ماه

اگرچه شما الان در نظر افراد دیگر ظاهر آرام و ساکتی دارید، اما نمونه بسیار خوبی برای افراد دیگر هستید (در مورد اینکه چرا باید هنگام قضاوت کردن در مورد کتاب از روی جلد آن احتیاط کنند!). در زیر ظاهر آرام و متینتان شور و غوغایی برپا است و شما احتمالا سعی می‌کنید که آن را پنهان کرده و بروز ندهید. به جای تلاش برای فروخواباندن افکارتان، به خودتان قول دهید که ابدا هیچ کاری نکرده و فقط خودتان را با آنها سرگرم کنید.

متولدین بهمن ماه

این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.

متولدین اسفند ماه

حالا که خورشید نشانه شنا را ملاقات کرده است شما بیشتر احساس راحتی می‌کنید. شما اطلاعاتی دارید که اطمینانتان را بیشتر کرده و برای کار کردن کاملاً آماده شده اید. اما شاید الان وقت مناسبی نباشد. حواستان جمع باشد برای اینکه امکان دارد شما شرایط بدی را که در آن قرار گرفته‌اید نادیده گرفته و قبل از اینکه به دور و بر خود توجه کنید حرف‌هایی بزنید که مناسب نباشد. کمی‌صبر کردن مطمئناً به شما ضرر نخواهد زد.