رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد […]

متولدین فروردین ماه

با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد . اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.

متولدین اردیبهشت ماه

حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع به فعالیت کرده‌اید، با وجود اینکه توانسته‌اید تا حدی که دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می‌کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده‌اید را ببینید.

متولدین خرداد ماه

شما فکر می‌کنید که می‌دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال‌ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه‌های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان‌تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

متولدین تیر ماه

شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را ول می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

متولدین مرداد ماه

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

متولدین شهریور ماه

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

متولدین مهر ماه

شما فکر می‌کنید که یک نفر عمداً می‌خواهد در خفا به شما استرس وارد کند و این موضوع خوشایند شما نیست. به جای اینکه سعی کنید اتفاقاتی را که در خفا پیش آمده به دیگران بگویید، فقط با دیگران روراست باشید و به مشغله‌های شغلی خودتان بپردازید. اگر شما سعی کنید با کسی که شما را فریب داده است متقابلاً رفتار کنید مطمئناً برنده نخواهید شد.

متولدین آبان ماه

وقتی که خورشید فردا وارد نشانه شما می‌شود، دنیای شما نیز قرار است تغییر کند. اما ابتدا باید بتوانید کارهایی که هم اکنون انجام می‌دهید را کنترل کنید و یا از تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید. اگر شما می‌خواهید کاری انجام دهید که سخت کوشی‌تان را نشان بدهید باید به جای کارهای بی‌فایده برنامه ریزی‌های دقیق تری برای خود داشته باشید. ایده‌های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند، مگر اینکه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.

متولدین آذر ماه

شما امروز با کمک منطق‌تان می‌توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده‌آل‌تر می‌دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می‌کنید، تسلیم عشق نشوید.

متولدین دی ماه

شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید که در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌کنید. حل کردن این مشکل ممکن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید که ممکن است همین مشکل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینکه دنبال یک راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی کنید یک راه پیدا کنید که شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.

متولدین بهمن ماه

شما ممکن است این روزها از بازی‌های جبر زمانه که در روابط‌تان پیش می‌‌آید خسته شده باشید. خوشبختانه، می‌توانید برای آن راهی پیدا کنید. پس مجبور نیستید که دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممکن انتخاب شود. در عوض، اختلافات نظرات شما با دیگران می‌تواند بی‌اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود تمرکز کنید به جای اینکه از اهداف کوتاه مدتی که زود به نتیجه می‌رسند شادمان شوید.

متولدین اسفند ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگی‌تان آشفته و بی‌نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دست‌تان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.