رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه از انتظارات و توقعات بیش از اندازه‌ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار آنها دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید […]

متولدین فروردین ماه

از انتظارات و توقعات بیش از اندازه‌ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار آنها دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید و روی پای خود بایستید.

متولدین اردیبهشت ماه

نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود در طی ماه آینده بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود. اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید. در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند. حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند، بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما امروز احساس می‌کنید که کاملا از اهداف و کارهایتان بازداشته شده‌اید،‌ قادر نیستید که خود را از فاش کردن خوش بینی هایتان بازدارید. این در رابطه با آن نیست که شما آگاهانه به دنبال افکار مثبت هستید. بلکه در رابطه با این است که بهترین نقطه قوت شما اکنون توانایی تان برای وسعت دادن افکارتان است و مستقیما درک می‌کنید که چگونه کارها را برای رسیده به نتایج مورد نظرتان سر و سامان دهید. اهداف خود را مشخث کنید و بعد به تدریج در جهت به حقیقت رساندن رویاهایتان گام بردارید.

متولدین تیر ماه

شما امروز کاملاً به عشق نیاز دارید و می‌توانید آنچه را که می‌خواهید دریافت کنید! ولی متاسفانه داشتن یک یا دو روز لذت بخش لزوماً به بهتر شدن روابطتتان در دراز مدت کمکی نمی‌کند، ولی حسی لذت بخش به شما دست خواهد داد که تا مدت‌ها فراموشش نمی‌کنید. اما خیلی هم روی شانستان حساب نکنید؛ شما واقعاً باید بدانید که چه موقع روش‌تان را تغییر دهید.

متولدین مرداد ماه

وقتی که شما ایده بزرگی دارید و می‌خواهید در آینده به آن برسید به جهان پیرامونتان هم نگاهی بیندازید! اکنون شما هدفهای ساده را جذب نمی‌کنید؛ در عوض به دنبال سرنوشتی عالی و باشکوه هستید که شما به خاطر تلاشهایتان واقعاً سزاوار این سرنوشت هستید. حتی اگر نقشه‌های شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، هنوز هم پیروی کردن از حستان و رویاپردازی کردن برایتان خوب است.

متولدین شهریور ماه

دست از تلاش کشیدن می‌تواند پایان بی قاعده‌ای برای بهترین دوره کارتان باشد، در سال جدید فرصت‌های غیر قابل انتظاری برایتان پیش خواهد آمد. متاسفانه، اگر کارها و برنامه‌های قبلی خود را به پایان نرسانید قادر نخواهید بود که کار جدیدی را شروع کنید. نگران نتیجه تلاش‌هایتان نباشید. در عوض، برای خلاصی از زیر بار فشارها تمرکز کنید و خودتان را برای آینده آماده کنید.

متولدین مهر ماه

ماه جالب برج سرطان امروز در پنجمن خانه تان یعنی خانه خلاقیت و احساسات عاشقانه قرار می‌گیرد و شما را قادر می‌سازد که سرگرمی داشته باشید و همچنین در لحظه حال بتوانید با احساسات خود درست برخورد کنید. باهمه این احوال امکان دارد دوستان‌تان جدیت بیشتری را در کار شما طلب کنند و قصد و نیت شما را از گفته‌هایتان متوجه نشده و آنها را سوءتعبیر کنند. ولی امروز شما باید قبل از هر کاری این سوءتفاهمات را برطرف کنید.

متولدین آبان ماه

شما در این روزها در حال متعادل کردن یا آزمودن اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید. شما نکاتی را یافته‌اید که در این زمینه‌ها با آن شخص دارای اختلاف هستید اما حساسیت‌های زیادی و افراطی را به خرج ندهید زیرا باعث می‌شود شخص مقابل از شما بگریزد. امروز روزی نیست که شما با سرنوشت تان بجنگید.

متولدین آذر ماه

امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

متولدین دی ماه

امروز حواستان به فروشنده‌هایی که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف‌های خود را باور نداشته باشند می‌توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمی‌دهند، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی‌ باشد و شما احساس امنیت کنید، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

متولدین بهمن ماه

امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

متولدین اسفند ماه

ماه کامل امروز در نشانه شما خاطرات مربوط به گذشته تان را زنده می‌کند. اما مثل اینکه شما زیاد دوست ندارید که آینه‌ای در پشت سرتان قرار گفته و روزهای گذشته را ببینید. شما به خاطر اینکه می‌خواهید زودتر به مقصد خود برسید دوست ندارید که در طول مسیر حرکتان قطع شود. اما در عمل شما هنوز موردهای احساسی مربوط به گذشته دارید که قبل از حرکت کردن به سوی آینده باید بهشان رسیدگی کنید.