رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه وقتی که در محل کارتان افراد دیگر خودشان را در اهداف شما سهیم ندادند، وضع مالی شما از آن چیزی که خودتان انتظار داشتید پیچیده تر می‌شود. آنها شاید با کارهای اخیر شما موافق باشند، اما با فلسفه کاری تان و همچنین با اهدافتان مخالفند و عجیب تر از همه اینکه شما […]

متولدین فروردین ماه

وقتی که در محل کارتان افراد دیگر خودشان را در اهداف شما سهیم ندادند، وضع مالی شما از آن چیزی که خودتان انتظار داشتید پیچیده تر می‌شود. آنها شاید با کارهای اخیر شما موافق باشند، اما با فلسفه کاری تان و همچنین با اهدافتان مخالفند و عجیب تر از همه اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که کی حمایتشان را قطع می‌کنند، چرا که در ظاهر نسبت به کارهایی که می‌کنید مشتاق و علاقه مند هستند. پس حالا باید خیلی بااحتیاط رفتار کنید و بیشتر از چیزهایی که خودشان می‌خواهند بهتان بدهند به آنها اتکا نکنید.

متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز احساس می‌کنید مسائل جدید و مبهمی در مورد زندگی تان وجود دارد که هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای کشف کردن آن تلاش می‌کنید کمتر به جواب می‌رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی‌توانید هیچ رازی در مورد این جهان را کشف کنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشکار می‌شود.

متولدین خرداد ماه

شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی‌کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

متولدین تیر ماه

به نظر می‌رسد امروز از آن روزهایی باشد که می‌دانید دقیقا چه می‌خواهید و چه چیزی لازم است در محل کار انجام دهید و در کارتان پیش بروید و آن را به اتمام برسانید. متاسفانه،‌ ممکن است شما مجبور شوید که یک دعوت اجتماعی داشته باشید یا در غیر اینصورت یک فعالیت خوش آیند را به تاخیر می‌اندازید، اما شما همیشه قادر هستید که تفریح و گردش تان را به روز دیگری موکول کنید. پس سعی نکنید که حقایق را تغییر دهید و آنها را به تعویق بیندازید. زمانیکه شما کاری را شروع می‌کنید،‌ کارهای روزانه تان بیش از آنچه که انتظار دارید شتاب می‌گیرند.

متولدین مرداد ماه

دوست نزدیک شما یا یکی از همکلاسی‌هایتان ممکن است از آنچه که امروز می‌گویید برداشت غلطی کند و وضعیت دشواری از این سوء تفاهم خود بوجود بیاورد. متاسفانه، شما ممکن است خیلی دیرمتوجه این مشکل شوید. زمانی را صرف این کنید که بفهمید مشکل چیست قبل از آنکه موجب بروز رفتارهای دیگری شود، که زندگی شما را سخت و پیچیده‌تر کند. معمولا، بهتر آن است که ارتباطات خود را با احتیاط کامل برقرار کنید تا از بروز سوءتفاهم پیشگیری کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای که بتواند بین شما با روش کاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلاً دور اینترنت بازی و چت کردن را خط بکشید. برای اینکه در عین حال که به تفریح و سرگرمی هم نیاز دارید، نمی‌توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل کنید. موقعی می‌توانید استراحت کرده و آخر هفته سرگرم کننده‌ای هم داشته باشید، که چند روز آخر هفته را خوب کار کرده باشید.

متولدین مهر ماه

امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

متولدین آبان ماه

شما امروز به راحتی غرق در افکار و رویاهای خود می‌شوید، اما فقط یکی از آنها به دردتان می‌خورد! الان وقت این نیست که برنامه‌های سری خود را کش بدهید، اما شاید هم دلتان می‌خواهد همه بفهمند شما انسان خاصی هستید! گاهی اوقات لازم است که برنامه‌های خود را فاش کنید. ولی در وقت‌های دیگر این کار کافی نیست و شما باید دنبال راهی باشید که استراتژی خود را اجرا کنید.

متولدین آذر ماه

شما امروز به اندازه کافی باهوش هستید و آنقدر خودتان را باور دارید که می‌توانید یک داستان سر هم کنید!! بدون اینکه نیاز به گفتن باشد جنگیدن با حقایق بارز و مشخص شما را به دردسر می‌اندازد، به خصوص اگر بخواهید دیگران را هم متقاعد کنید که از شما پیروی کنند. زمانی را با یک دوست مورد اطمینان صرف کردن و بررسی کردن ایده‌هایتان شما را از شرمندگی بعدی نجات می‌دهد!

متولدین دی ماه

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت‌های اجتماعی نشوید، می‌توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات‌تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق‌های افراد دیگر نیازی ندارید.

متولدین بهمن ماه

امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

متولدین اسفند ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.