رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت‌هایی تعیین کرده‌اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت‌تان را […]

متولدین فروردین ماه

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت‌هایی تعیین کرده‌اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت‌تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده‌تر می‌کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

متولدین اردیبهشت ماه

شاید امروز یک نفر کمکش را از شما دریغ کرده و تنهایتان بگذارد، اما ناامیدی واقعا بهترین کار نیست. شاید برای اینکه بتوانید اشتباه و بی دقتی همکلاسی یا همکارتان را مخفی کنید خودتان به تنهایی دست به کار شوید، اما بهتر است به جای اینکه به افراد دیگر اعتراض کرده و آنها را مقصر بدانید خودتان دست به کار شده و همه چیز را درست کنید. اما اجازه ندهید تمرکزتان از موضوع اصلی منحرف شود، برای اینکه یکی از بزرگترین توانایی‌های شما این است که می‌توانید با دقت و تمرکز نسبت به حوادثی که در لحظه حال به وقوع پیوسته واکنش نشان دهید.

متولدین خرداد ماه

شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت‌های داخل خانه فرار کنید، حالا خواه این مسئولیت‌ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به کارهای خانه! به جای اینکه با چیزهایی بدیهی مبارزه کنید، سعی کنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می‌توانید فقط کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید.

متولدین تیر ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

متولدین مرداد ماه

حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می‌دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.

متولدین شهریور ماه

هم اکنون شما در نظر دارید با یکی از دوستان خیلی صمیمی‌تان همکار شوید. باوجود اینکه شما همیشه اولین کاری که می‌کنید این است که سفره دل خود را باز می‌کنید! اما الان عقلانی نیست که این کار بکنید و بهتر است تا موقعی که موقعیت را خوب ارزیابی نکرده‌اید این کار را نکنید. صبر و شکیبایی موهبتی است که به شما عطا شده است، پس انقدر عجله نکنید!!

متولدین مهر ماه

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید با این حال لازم است با وجود تمام فرصت‌ها تلاش خود را بیشتر کنید. حتی اگر احساس خستگی می‌کنید خود را برای ادامه راه آماده کنید. اغلب زمانیکه به مانع غیر قابل عبوری برخورد می‌کنید ایمان و اطمینان خود را از دست می‌دهید اما اکنون آماده هستید که عزم خود را جزم کنید و به دیگران اراده خود را نشان دهید.

متولدین آبان ماه

اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می‌روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی‌از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

متولدین آذر ماه

دلسوزی شما می‌تواند یکی از بهترین قدرت‌های شما باشد. در حالی که می‌تواند منبع نگرانی‌های شما هم باشد. توانایی شما برای همدردی کردن با دیگران نعمتی است از جانب خدا مگر آنکه نتوانید مرزی برای حد سلامتی خود تشکیل دهید و اثر آن را خنثی کنید. حتی اگر نیت‌های شما خوب باشد، احساس کردن درد دیگران الزاما تنها راه عکس‌العمل نشان دادن به اخبارهای سخت و دشوار نیست. هر کاری می‌توانید برای مفید بودن بکنید و حرکت کنید. این می‌تواند همه آنهایی را که درگیر هستند را خلاص کند.

متولدین دی ماه

شما چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

متولدین بهمن ماه

ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می‌شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی‌ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید.

متولدین اسفند ماه

هم اکنون توجه کردن به رژیم غذایی تان از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی شما دوست دارید برنامه منظم روزانه خود را ادامه دهید. شاید برخی برنامه‌های غیرقابل پیش بینی در محل کار شما را مجبور کند رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی تان را تغییر دهید و در نتیجه این تمرینات خیل سختی خواهید کشید. خوشبختانه شما می‌توانید در مشکلات و سختی‌ها به یک دوست و یا همسر خود تکیه کنید و شاید فرصت کافی برای مواظبت کردن از خود را نیز پیدا کنید.