رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده […]

متولدین فروردین ماه

شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد.

متولدین خرداد ماه

اگر مدتها منتظر فرصت مناسبی بودید که پروژه‌ای جدید را آغاز کنید، امروز باید از تاثیرات ماه برج ثور بهره بگیرید. هم اکنون شما توانایی دارید که با برنامه بلند مدت کارتان را شروع کنید. اما سعی نکنید با سرعت به آخر خط برسید. شما باید دوردست‌ها را هم ببینید، با احتیاط تلاش کنید و با عزمی‌راسخ به سوی مقصدتان پیش بروید.

متولدین تیر ماه

حتی اگر شما خودتان هم کارهای انجام نشده‌ای داشته باشد، ولی امروز در خانه‌تان مشکلی پیش می‌آید که باید یه آن رسیدگی کنید. اتفاقی که اصلاً انتظارش را نداشتید ممکن است تمام برنامه‌های شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. اما نگران برنامه‌ریزی‌های قبلی خود نباشید، چراکه با یک تلفن و یا سپردن به یک نفر مطمئن می‌توانید آنها راتغییر دهید. درعوض بدون اینکه پیش‌بینی کنید به کجا می‌روید، به دنبال ناشناخته‌ها بروید. البته کمی‌احتیاط و عدم اعتماد هم چیز خوبی است.

متولدین مرداد ماه

حتی اگر شما از اینکه همیشه نقش قهرمان را بازی کرده‌اید خسته شده باشید، امروز هم افراد زیادی به شما تکیه کرده‌اند و از شما می‌خواهند که از آنها حمایت کنید. عطارد در ماه اسد قرار دارد و اگر آنها متوجه بشوند که خودشان هم باید بیشتر تلاش کنند شما خوشحال‌تر خواهید شد. شما از اینکه یک نفر کار بقیه را هم انجام دهد ناراحت می‌شوید.

متولدین شهریور ماه

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیتها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته اند و می‌خواهید محدودیتهایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.

متولدین مهر ماه

شما امروز بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

متولدین آبان ماه

شاید امروز کمی احساس ناراحتی و آشفتگی بکنید، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خیلی سخت کار کرده باشید. حتی اگر تازگیها در کارتان پیشرفت هم کرده باشید، ولی از اتفاقات نه چندان جالبی که روی داده نیز آگاه هستید. شما واقعا خسته شده‌اید و وسوسه می‌شوید که به شکستان اعتراف کنید. اما این کار را نکنید!! مدتی است که شما تحت فشارهای سنگینی بودید و حالا بهتر است صبر کرده و ببینید کارهای که قبلا انجام دادید به کجا رسیده است.

متولدین آذر ماه

شما ممکن است امروز مانند یک کوه آتشفشان باشید، با تمایلی شدید، برای ساختن چیزی که در حال وقوع است و فشارآن روی شما بسیار زیاد است. اما نتیجه نیازی نیست که ناگهان بروز کند. شما باید به دور و بر خود توجه داشته باشید و بر احساسات خود درتمام روز کنترل داشته باشید. آگاهی و هوشیاری راهگشای تغییر مثبتی است اگر شما مایل باشید که از مرحله و قلمرو آشنایی پایین بیایید و به قلمرو نا شناخته‌ای وارد شوید.

متولدین دی ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

متولدین بهمن ماه

هم اکنون استعدادهای خلاقانه شما تشدید شده و شما را قادر می‌سازد که کارهای اصیل و ناب خلق کنید. البته اگر شما در انزوا و خیلی سخت کار کنید شاید این استعداد خیلی هم برایتان خوب نباشد، چراکه آن موقع اصلا راه خروجی برای ابراز کردن ایده‌هایتان نخواهید داشت. اما مهم نیست که شغلتان چقدر شما را تحت فشار قرار دهد، شما با خودجوش بودن باید راه‌هایی را برای لذت بردن پیدا کنید. در نهایت راه‌های جدید انجام دادن کارها پیشی گرفته و جایگزین خستگی و حتی عادتهای نادرست می‌شود.

متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه اغلب شما آدم حساس و عاطفی هستید اما امروز احساسات شخص دیگری است که یک موقعیت حساس را بوجود می‌آورد. ممکن است آرزو کنید که کاش دیگران بیشتر مراقب سخن گفتن خود باشند چرا که بعضی از حرف‌های آنان ممکن است برای تان مضر باشد. در ذهن شما راه‌های خوب و مناسبی وجود دارد تا روابط تان را به تعادل همیشگی خود برگرداند. با این حال زمانیکه ظاهر هر چیزی مشخص باشد شما راحت تر می‌توانید برای مشکلات تان راه حل مناسبی پیدا کنید.