رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی […]

متولدین فروردین ماه

کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

متولدین خرداد ماه

شما امروز سعی می‌کنید که از عصبی شدن و دچار وحشت شدن جلوگیری کنید و آسان ترین راه هم این است که بگذارید دیگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فکرنکنید. اگر خود را در میان خانواده، دوستان و یا همکلاسی‌هایتان محاصره کنید راهی است که می‌توانید بوسیله آن از درگیری با احساسات خود پیشگیری کنید به خاطر اینکه شما باید وظیفه خود را در پیشبرد گفتگو و مکالمه انجام دهید. درست است که این یک راه حل دائمی‌نیست، اما غرق کردن خود در میان کسانی که مانند شما فکر می‌کنند و هم فکر شما هستند می‌تواند به طور موقت فشار عصبی را از شما دور کند.

متولدین تیر ماه

امروز تغییرات زیادی در زندگی تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که تحت کنترل‌تان نیستند، این کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کنید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی‌تان ساده تر خواهد شد.

متولدین مرداد ماه

تمایل شما برای کاوش کردن رمز و رازهای درونی خود می‌تواند منجر به یافتن گنجینه‌ای گرانبها شود. اما زمانی که آگاهی شما منجر به کشمکش درونی در شما می‌شود، این کار خیلی ساده نخواهد بود. ابزار نکردن این نگرانی‌ها راه حل مناسبی نیست. روبررو شدن با افرادی که شهامت زیادی دارند می‌تواند منجر به دگرگونی مثبتی بشود.

متولدین شهریور ماه

رئیس شما بهتان مسئولیتی را واگذار می‌کند که باب میلتان نیست، بنابراین دنبال کردن آن و تمام کردنش طبق برنامه برای شما کار راحتی نیست. شما وقتی مجبور می‌شوید سخت کار کرده و کاری را به موقع تمام کنید، قابلیتهایی را دارا هستید که می‌توانید ازشان استفاده کنید. اما وقتی فکر می‌کنید فقط وقتتان را تلف کرده‌اید، خیلی زود خسته می‌شوید. متاسفانه امروز شما برای ثابت نگه داشتن بعضی چیزها بیهوده تلاش می‌کنید، خصوصا اگر به همه جا نگاه کنید به جز جایی که ایستاده اید و کاری را انجام دهید! پس روی برنامه‌های بلند مدتتان تمرکز نکنید و سعی کنید پله پله جلو بروید.

متولدین مهر ماه

شما امروز می‌خواهید با ایجاد کردن یک پوسته سخت دور خود رفتار یک فرد متولد برج سرطان را نشان بدهید. یکی از راه‌ها برای انجام دادن این کار این است که فقط با افرادی که واقعا دوستشان دارید و کسانی که ازتان حمایت کرده و از بودن با آنها احساس امنیت می‌کنید، وقتتان را بگذرانید. اگر می‌توانید داخل خانه بمانید؛ اگرچه شاید مجبور شوید برای یک کار ضروری از خانه بیرون بروید، ولی امروز یک روز عالی برای استراحت کردن و خوابی گرم و نرم است!

متولدین آبان ماه

ممکن است امروز درگیر مسئولیت‌های خانوادگی‌ای شده باشید که با وظایف کاری تان مداخله کند. اما شما باید قادر باشید که زمان خود را به خوبی تقسیم بندی کرده و همه آنها را انجام دهید. دوست دارید کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به انتها نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید؛ در عوض به وجدان و غریزه تان اعتماد کرده و اجازه دهید آنها شما را راهنمایی کنند. اگر اعمال شما از صمیم قلب تان باشد، دیگر کسی به شما نمی‌گوید چرا کارتان را همین الان به پایان نرساندید.

متولدین آذر ماه

امروز ممکن است همه شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است که شما از هم اکنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فکر می‌کنید که باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. با وجود این، الان احساس بی قراری می‌کنید و اگر کسی را ببینید که تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی می‌دهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید که کمی از تفریحات خود را کم کنید، حتی قبل از اینکه تعطیلات‌تان به اتمام برسد.

متولدین دی ماه

امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

متولدین بهمن ماه

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز کسی به شما پیشنهاد احساسی تاثیر گذاری دهد که برای شما ناخوشایند باشد که از آن طفره بروید. عجیب اینکه،‌ تلاش‌های شما برای دوری کردن از یک ناحیه ناشناخته سخت‌تر از این است که نفس عمیقی بکشید و خود را در آن بیندازید. حتی اگر شما با احساسات پیچیده‌ای محاصره شده باشید،‌ روی شنیده‌هایتان تمرکز کنید و سپس آنچه را احساس میکنید بیان کنید. می‌توانید از این تاثیر شدید استفاده کنید تا نگاه تازه‌ای به زندگی داشته باشید.