رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما امروز زیاد تمایل ندارید انرژی‌تان را با صحبت کردن در مورد احساساتتان هدر بدهید، چرا که امروز نسبت به همیشه منطقی‌تر شده اید. شما در مقابل قطع کردن خوشی‌های پوچ و بی ارزش خیلی منطقی عمل می‌کنید. وقتی که شما به منبع محدودیتهایتان رسیدگی می‌کنید، آن موقع گفتگوها هم برایتان اهمیت […]

متولدین فروردین ماه

شما امروز زیاد تمایل ندارید انرژی‌تان را با صحبت کردن در مورد احساساتتان هدر بدهید، چرا که امروز نسبت به همیشه منطقی‌تر شده اید. شما در مقابل قطع کردن خوشی‌های پوچ و بی ارزش خیلی منطقی عمل می‌کنید. وقتی که شما به منبع محدودیتهایتان رسیدگی می‌کنید، آن موقع گفتگوها هم برایتان اهمیت پیدا می‌کنند، اما فراموش نکنید که هیچ محدودیتی در عشق وجود ندارد. پس وقتی برایتان پیش آمد ازش دوری نکنید.

متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می‌کند و بعدا درهم می‌شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده‌اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه‌ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

متولدین خرداد ماه

شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

متولدین تیر ماه

ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از “تصورات ” شما را تقویت می‌کند، با این حال این وضعیت می‌تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می‌خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با یک موشکافی و بررسی دقیق ، به نظر می‌رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می‌خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.

متولدین مرداد ماه

نیمه مهربان تر و آرام تر شما مشتاقانه این تعطیلات آخر هفته ظاهر خواهد شد در حالیکه صدای شما ممکن است اکنون بسیار قوی و موثر باشد که زمانیکه دارید کسی را به خود نزدیک می‌کنید او را ناخواسته بترسانید. خوشبختانه می‌توانید از ایجاد این مسئله ناخوشایند بوسیله توجه و احتیاط در همه واکنش‌های تان جلوگیری کنید. امروز خویشتن داری می‌تواند به نفع شما باشد پس هر آنچه که انتخاب کرده اید تا با دیگری تقسیم کنید را دست کم نگیرید.

متولدین شهریور ماه

در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما احساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

متولدین مهر ماه

اگر کسی امروز به شما اصرار کند که برنامه‌های تان را تغییر دهید،‌ شما عکس العملی کاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می‌دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید کاری را انجام دهید که بیشترین درک را به شما می‌دهد. شما می‌خواهید که ارتباط تان با دیگران را ادامه بدهید،‌ اما نمی‌خواهید که برنامه‌های شخصی خود را به خاطر این قربانی کنید که مورد قبول اجتماع باشید. کمی توافق داشتن بخشی از یک مذاکره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاکره دست نکشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.

متولدین آبان ماه

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

متولدین آذر ماه

شما هنوز نتوانسته‌اید خط مشی درستی که در محل کارتان ضروری به نظر می‌رسد را به دست بیاورید. مثل اینکه رئیس شما در شغلش ناموفق بوده است و به شما نیز توجهی نمی‌کند. اما شما جدا از دیگران و در محیطی تنها کار نمی‌کنید، بنابراین اگر بدانید که دیگران چه انتظاراتی از شما دارند بهتر کار خواهید کرد. با همه این احوال ناامید نشوید، چون که شاید اطلاعات معتبر وموثق به اندازه‌ای که شما فکر می کردید در دسترس همگان نباشد.

متولدین دی ماه

اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز فوق العاده با احتیاط و بادقت شده‌اید، چرا که کیوان محافظه کار حسابی بهتان کمک می‌کند! شما امروز علاقه‌مند – و حتی مشتاقید!- که به گذشته خود پشت کرده و از زمان حال لذت ببرید، اما نمی‌توانید زیاد خود جوش باشید. عجیب اینکه اگر بخشی از روز را فقط مخصوص استراحت کردن خالی نگه دارید، توانایی‌هایتان نیز افزایش پیدا می‌کند.

متولدین اسفند ماه

نظر شما درباره عشق می‌تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست که شما نمی‌خواهید با شخص مورد نظرتان رابطه خودمانی و راحتی داشته باشید؛ بلکه به این معنی است که شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممکن است بین اینکه کدام یک از دو راه زیر را انتخاب کنید گیج و پریشان شوید: رسیدن یا دوری کردن؟؟؟ می‌توانید این کار را برای خود آسانتر کنید؛ می‌پرسید چگونه؟ به این فکرنکنید که شخص مورد علاقه تان عکس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افکار مثبت خود را آرام کنید.