رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را […]

متولدین فروردین ماه

گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز مثل اردک شده‌اید!! شما مثل اردک مادر که جوجه‌هایش را دور خود جمع می‌کند، دوستان و همکارانتان را دور خود جمع می‌کنید!! متاسفانه همه افرادی که بهتان می‌پیوندند کارهایی که شما می‌خواهید را انجام نخواهند داد، چراکه آنها هم کارها و برنامه‌های خودشان را دارند. به جای اینکه مثل پرنده‌ها دور هم جمع شوید، یک نفس عمیق بکشید و یکی یکی با دوستانتان صحبت کنید.

متولدین خرداد ماه

شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.

متولدین تیر ماه

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

متولدین مرداد ماه

شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می‌کنید و با آرامش کامل نقش قدرتمند خود را درک می‌کنید. اما حال و حوصله اینکه کارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید که می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی کردن وجود ندارد. ممکن است اطرافیانتان از این کارهای اخیرتان خیلی تعجب کنند، و یا حتی شوکه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی‌برای گفتن دارید، پس چرا سکوت کرده اید!؟

متولدین شهریور ماه

اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

متولدین مهر ماه

تصورات و رویاهای شما مانند یک قطار افسار گسیخته هستند پس بیشتر به دنیای درونی خود توجه کنید. شما قادر نیستید که از فکر کردن اجتناب کنید حتی اگر دوست نداشته باشید که آنها شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به سادگی در یک موقعیت تحلیلی و جدا از امور قرار گرفته و فقط پیشرفت آنها را تماشا کنید. به جای اینکه سعی کنید و سراسیمه شوید و رویاهایتان را کنترل کنید تا آشکار شوند فقط اجازه دهید که آنها آزادانه ظاهر شوند و راه خود را طی کنند.

متولدین آبان ماه

شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.

متولدین آذر ماه

وضعیت مالی شما در حال تبدیل شدن به یک موضوع جدی است و شما بلاخره قادر هستید که درباره این وضعیت فکری بکنید چرا که مریخ جنگ جو در دومین خانه از “پول” شما قرار دارد. اما فقط نیات خوب برای درست کردن این وضعیت کافی نیستند. به راه حل‌های ساده خود اکتفا نکنید چرا که ممکن است آنها مبتنی بر رویا و تصورات ایده آل گرایانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پایداری طرح ریزی کنید و بعد به خودتان فرصت کافی بدهید تا به نتیجه مطلوبی که در جست و جوی آن بودید برسید.

متولدین دی ماه

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

متولدین بهمن ماه

شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

متولدین اسفند ماه

جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.