رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، […]

متولدین فروردین ماه

شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

متولدین اردیبهشت ماه

در حالیکه شما مدافع انقلاب و اعتراض کردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌کنید. شما می‌توانید امکانات شگفت‌انگیزی که در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است که در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینکه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم که کوچک باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

متولدین خرداد ماه

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

متولدین تیر ماه

سعی کنید در اوایل روز کارهای ناتمام خود را انجام دهید تا بتوانید بقیه روز وقت آزاد برای تفریح کردن داشته باشید و دیگر نگران کارهای انجام نشده خود نباشید. حتی اگر تصمیم گرفته‌اید که بعدازظهر را به طور کامل در خانه بمانید، برای خودتان فضایی ایجاد کنید تا بتوانید برای روزهای آینده خود رویاپردازی کنید. لزومی‌ ندارد آرزوهای خود را کتمان کنید؛ شما می‌توانید در ذهن خود به هر جا که می‌خواهید سفر کنید.

متولدین مرداد ماه

امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

متولدین مهر ماه

وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

متولدین آبان ماه

شما امروز به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید پول نیاز ندارید، برای اینکه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید که آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینکه شما این کار را از صمیم قلب انجام داده باشید.

متولدین آذر ماه

از وقتی که علایم رژیم گرفتن و سلامتی را در خودتان دیده‌اید، اگر به تغییر دادن رژیم غذایی روزانه برای روزهایی که پیش رو دارید فکرکنید، دیگر جایی برای تعجب باقی نمی‌ماند. حتی اگر برنامه ریزی کردن جزء اصول کاری تان نباشد، اما تهیه کردن یک لیست راه‌تان را هموار می‌کند. پس یک مداد و کاغذ بردارید (یا در کامپیوتر) تغییرات کوچکی که فکر می‌کنید می‌تواند تاثیرات مثبت و مهمی‌در زندگی‌تان بگذارد را یادداشت کنید. سپس آنها را دسته بندی کرده و بهشان اولویت بدهید و با این برنامه جدید شروع کرده و خودتان را برای یک زندگی شادتر و سالم تر آماده کنید.

متولدین دی ماه

شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!

متولدین بهمن ماه

شما امروز از فرصت‌های زیادی که برایتان بوجود می‌آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال،‌اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می‌تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کردید.

متولدین اسفند ماه

امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص اگر کسی بخواهد خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می‌شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی‌فکر کنید حتما می‌فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می‌توانید بیشتر به این منظور برسید.