رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما از مردد بودن و بی تصمیمی خود شرمنده هستید، اما این به خاطر این است که شما معمولا ایده هایتان را تعدیل می کنید و آنها را تا نیمه انجام می دهید. امرز باید آماده باشید که راه تان را عوض کنید زیرا زمان زیادی ندارید تا ذهن تان را سر […]

متولدین فروردین ماه

شما از مردد بودن و بی تصمیمی خود شرمنده هستید، اما این به خاطر این است که شما معمولا ایده هایتان را تعدیل می کنید و آنها را تا نیمه انجام می دهید. امرز باید آماده باشید که راه تان را عوض کنید زیرا زمان زیادی ندارید تا ذهن تان را سر و سامان دهید. به یاد داشته باشید، در درگیری باید صریح باشید تا به حق خود برسید. پس تصمیم بگیرید و حرکت کنید!.

متولدین اردیبهشت ماه

شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که در مراحل بعدی چه کاری باید انجام دهید، چراکه وقتی می‌خواهید در یک مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری کشیده می‌شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلکه معنای مجازی آن در نظر است. تصور کنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی‌ها و اهداف قبلی خود صرف نظر کنید زندگی تان چه شکلی می‌شود؟!!

متولدین خرداد ماه

ممکن است احساس کنید امروز کمی‌آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می‌کند. اگر چه ممکن است تماس‌هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد،‌ اما این واقعا واکنش‌های احساسی شما است که می‌تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می‌تواند مفید و موثر باشد،‌ اما بهتر این است که از نمایش‌های غیر ضروری دوری کنید.

متولدین تیر ماه

شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

متولدین مرداد ماه

الان زمان آن است که اوضاع را برسی کنید که ببینید تا کنون چه کارهایی کرده‌اید و برای ورود به مرحله بعدی آماده بشوید بی آنکه نیاز باشد خود را مانند سری قبل درگیر کنید. ثبات بخشیدن به کارها و روش‌هایتان موجب می‌شود که بتوانید سطوح بالاتری از خلاقیت و نوآوری را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، نیازی به گذاشتن انرژی بیشتر در کار نیست؛ بلکه باید بوسیله هوش خود لیاقت خود را در هر کار جزیی هم که به شما پیشنهاد می‌شود نشان دهید.

متولدین شهریور ماه

امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود. شما از سایر همکارن تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

متولدین مهر ماه

امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده‌اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.

متولدین آبان ماه

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

متولدین آذر ماه

در حالی که به دیگران کمک می‌کنید از فرصت‌هایی که در زندگی دارند استفاده کنند، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح‌تان شده است!! اما حالا دیدن تمام پتانسیل‌ها سخت تر شده است؛ چرا که هر چیزی نسبت به قبل مایوس کننده تر شده است‌. اما شما زمان‌تان را تلف نکنید، احساس بدبختی نکنید و به خودتان شک نداشته باشید. درعوض هدفی منطقی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن کار کنید.

متولدین دی ماه

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

متولدین بهمن ماه

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت‌هایی که دارید شکرگزار باشید.

متولدین اسفند ماه

امروز اوقات کاملا خوبی در پیش رو دارید حتی زمانیکه در حال کار کردن هستید. ممکن است رییس تان شما را با دقت زیر نظر بگیرد و همین باعث می‌شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اینکه کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید این حالت برای تان خوب است چرا که شما همیشه دوست داشتید به نوعی استعدادها و شایستگی خود را ثابت کنید. از این نترسید که شما باید این بحران را اداره کرده و طبق انتظارات دیگران عمل کنید. این کار باعث می‌شود اعتماد به نفس شما به دیگران نیز منتقل شود.