رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی‌شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام‌های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می‌رساند قبول کنید. این […]

متولدین فروردین ماه

همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی‌شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام‌های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می‌رساند قبول کنید. این عمر شماست، سعی کنید جنبه‌های درک و شناخت خود را تقویت کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

متولدین خرداد ماه

امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می‌توانید با کاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی‌کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

متولدین تیر ماه

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید، دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.

متولدین مرداد ماه

امروز بیشترین تاکید برای شما بر روی روابط‌تان است، چراکه ماه جدید در خانه هفتم‌تان یعنی خانه دوستان حضور دارد. ولی بهرام تند و تیز هم وارد این میدان می‌شود و شما احساس می‌کنید که یکی از دوستان نزدیکتان به طرز نامناسبی درموردتان قضاوت می‌کند و یا آشکارا ازشما انتقاد می‌کند. فراموش نکنید که اگر نسبت به این اتتقادات احساس خوبی ندارید لزومی‌ ندارد تظاهر کنید. البته شما می‌توانید در چند روز آینده که آب‌ها از آسیاب افتاد راحت‌تر به این مسئله رسیدگی کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

متولدین مهر ماه

اگر امروز کمی نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید.

متولدین آبان ماه

امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده‌اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده‌اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده‌های قدیمی و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه‌های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می‌کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید.

متولدین آذر ماه

شما به خود زحمت‌های بی‌موردی را می‌دهید و در فهرست کار روزانه تان چند مورد از این کارها دیده می‌شود. شما فردی نیستید که زمان با ارزش تان را به راحتی هدر دهید پس بهتر است انجام این کارهای بی موردی که ضرورتی نیز ندارند را از فهرست تان حذف کنید. به جای آنها به آینده تان فکر کنید زیرا این کارها قدرت تفکر و برنامه ریزی را از شما سلب کرده اند و مانع پیشرفت‌های آتی شما می‌شوند.

متولدین دی ماه

شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می‌کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می‌تواند کمی تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می‌کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.

متولدین اسفند ماه

شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.