رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف […]

متولدین فروردین ماه

شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.

متولدین اردیبهشت ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

متولدین خرداد ماه

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

متولدین تیر ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

متولدین مرداد ماه

ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی‌ها قرار دارد و لحظه‌های پرهیجانی که پشت سر گذاشته‌اید را به یادتان می‌آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیت‌های حرفه‌ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

متولدین شهریور ماه

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید،‌باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا روزهایی را که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

متولدین مهر ماه

شما زمانی که حقایق واضح و ارتباطات صریح و شفاف باشند احساس خوبی دارید. بهر حال امروز، نپتون آشفته به دنیای شما وارد می‌شود و شفافیت و روشنی دنیای شما را از بین می‌برد. گفتن اینکه واقعیت کجا تمام و توهمات کجا شروع می‌شوند، مشکل است. پس آهسته پیش بروید و مواظب این باشید که در این راه کسی را از دست ندهید.

متولدین آبان ماه

توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد،‌ اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب‌تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف‌تان را بسازید.

متولدین آذر ماه

شما معمولاً عادت دارید نسبت به سایر مردم با شور و هیجان بیشتری روابط شخصی خود را تجربه کنید. اما گاهی اوقات دوری کردن از این روابط عاقلانه‌تر از نزدیک شدن به آنها است. متاسافانه شما حتی اگر نتوانید به راحتی در مورد احساسات جریحه‌دار شده خود صحبت کنید، ولی باز هم نمی‌توانید آنها را پنهان کنید. ولی اگر بتوانید یک بار خیلی محتاطانه ناراحتی‌های خود را فاش کنید، خوشبختانه آینده روشنی برایتان انتظار می‌رود.

متولدین دی ماه

هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.

متولدین بهمن ماه

برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

متولدین اسفند ماه

امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.