رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌کند که مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید که این کار مشکلی برای انجام دادن است، و می‌دانید که واقعا اثراتی که بعدها از انجام این کار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش کنید […]

متولدین فروردین ماه

امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌کند که مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید که این کار مشکلی برای انجام دادن است، و می‌دانید که واقعا اثراتی که بعدها از انجام این کار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش کنید یا اینکه به اندازه کافی تلاش نکنید می‌بینید که نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل کنید. مسئله اصلی این است که باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی رها کنید،‌ زندگی خود را بر این اساس بگذارید که نیازهای کنونی خود را تامین کنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز روبراه و عالی است، ممکن است از یک بحران ماوارءالطبیعه رنج ببرید. حتی اگر فکر می‌کنید کسی بر ضد شما عمل می‌کند، لازم است درک کنید که شما در معرض خطرات جسمانی و مادی نیستید. اگر شما خیلی قیافه حق به جانب به خود بگیرید و خود بین باشید، دیگران متوجه نمی‌شوند که تفکرات دور اندیشانه داشتن یکی از خصوصیات خوب شما است.

متولدین خرداد ماه

شما احساس می‌کنید که زندگیتان یکنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر کردن اوضاع ناامید شده‌اید. این ناامیدی به غصه‌های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا که در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینکه غصه گذشته را بخورید به آینده‌تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می‌شود.

متولدین مرداد ماه

روابط شما با رئیس تان یا هر شخص دیگری که بخواهد روی شما و افکارتان کنترل داشته باشد به آن آسانی و بی دردسری که شما دوست دارید ،‌نخواهد بود. اگر چه شما برای آن کسی که قدرت را در دست دارد(رئیس تان!) احترام قائل هستید اما دوست دارید که از زیر این فشار و کنترل درآیید . اما بدون اینکه مهارت های لازم را بدست آورید برای تان دشوار خواهد بود این کار را بکنیدو وظایف جدیدی را از رئیس تان قبول کنید. پای اهداف خود بایستید؛ اگر فقط برای اینکه بخواهید بی دغدغه و آسوده زندگی کنید، از اهداف تان صرف نظر کنید، مجبور می شوید به زودی باز برای رسیدن به همان هدف ها تلاش کنید.

متولدین شهریور ماه

قرار گرفتن در یک ریتم قابل تحمل امروز احساس خوبی به شما می‌دهد،‌ چون شما از اینکه مدام چرخی را بچرخانید که به هیچ جایی نمی‌رسد خسته شده‌اید. در نهایت این احساس به شما دست خواهد داد که دارید به جایی می‌روید، دیگران ممکن است از شما بخواهند که آهسته تر حرکت کنید، آهسته تر از آن که شما دوست دارید حرکت کنید. با این کار نجنگید؛‌ کائنات به شما فرصتی می‌دهد که بتوانید انرژی خود را دوباره تامین کنید.

متولدین مهر ماه

امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

متولدین آبان ماه

درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

متولدین آذر ماه

شما امروز احساس می‌کنید قدرت جسمانی تان ته کشیده است، در حالیکه با استراحت کردن می‌توانید تضمین کنید که انرژی تان باز می‌گردد. وقتی که اصلا دوست ندارید هیچ کاری انجام دهید، به جای اینکه به خودتان سخت گرفته و الکی سرتان را شلوغ کنید، به آنچه بدنتان بهتان می‌گوید گوش دهید! اگر قبول کنید استراحت کردن کار خوبی است، بیشتر از گذشته لذت خواهید برد. گاهی وقتها حتی برج ثور بسیار فعال نیز احتیاج دارد که زنگ تفریحی داشته باشد!!.

متولدین دی ماه

هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

متولدین بهمن ماه

زندگی شما همیشه با تخیلات بسیار همراه است واین می‌تواند باعث شود تلاش کنید تا آنها را تحقق بخشید یا اینکه در رویاهایتان غرق شوید.اما اکنون تبدیل رویا و تصور به واقعیت می‌تواند با مشکلات بسیار همراه باشد چرا که شما همواره از این می‌ترسید که اهدافی که برای رسیدن به موفقیت داشتید به سرانجام نرسند. اینکه از خود بپرسید که چه می‌خواهید شروع خوبی است، اما مهمتر این است که زمان را از دست ندهید و با شجاعت پیش بروید.

متولدین اسفند ماه

اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.