رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه آزاد گذاشتن خود برای احساس کردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران کننده باشد، برای اینکه شما دوست ندارید کنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا کنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید که تحت سلایق فرد دیگری کار می‌کنید، با او بحث نکنید. قبل از […]

متولدین فروردین ماه

آزاد گذاشتن خود برای احساس کردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران کننده باشد، برای اینکه شما دوست ندارید کنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا کنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید که تحت سلایق فرد دیگری کار می‌کنید، با او بحث نکنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

ماه نو در چهارمین خانه از “اساس و بنیاد” شما قرار گرفته است اما با این حال برای تان زیاد راحت نیست که دوباره به تاریخ شخصی خود بپیوندید. شما ترجیح می دهید که در آینده به سهم خود برسید با این حال ممکن است شرایط بیشتر از آنکه شما می خواهید شما را معطل کند. بوسیله بیان کردن به دیگران درباره اینکه چه چیزی شما را هیجان زده می کند می توانید از تمایل به افکار تیره و منفی جلوگیری کنید. تمرکز داشتن مستلزم این است که واقعا اشتیاق داشته باشید تا موانع را از راه خود پس بزنید و هر موقع لازم شد عقب نشینی کنید.

متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فکر می‌کردید که مسایل قدیمی همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید که خرده کارهای زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه که انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر کاری را که فکر می‌کنید سرانجامی برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.

متولدین تیر ماه

ما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیانتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

متولدین مرداد ماه

شما در رفتار با فردی که مشکلات خیلی کوچک و جزئی را تبدیل به فاجعه‌ای بزرگ می‌کند بی طاقت شده و صبر و تحملتان را از دست داده‌اید. حتی اگر لازم شد روی این کار کنترل داشته باشید، لازم نیست به خاطر پرداختن به مسائل یک نفر دیگر کارتان را متوقف کنید. اگر دیگران به این رفتارهای خود ادامه دادند سعی کنید که فقط ازشان دوری بجویید.

متولدین مرداد ماه

شما در رفتار با فردی که مشکلات خیلی کوچک و جزئی را تبدیل به فاجعه‌ای بزرگ می‌کند بی طاقت شده و صبر و تحملتان را از دست داده‌اید. حتی اگر لازم شد روی این کار کنترل داشته باشید، لازم نیست به خاطر پرداختن به مسائل یک نفر دیگر کارتان را متوقف کنید. اگر دیگران به این رفتارهای خود ادامه دادند سعی کنید که فقط ازشان دوری بجویید.

متولدین شهریور ماه

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

متولدین مهر ماه

امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

متولدین آبان ماه

شما امروز به زندگی‌تان کاملاً اطمینان دارید، اما همراهی و پیش رفتن با این مسیر برایتان سخت شده است. ممکن است افرا دیگر از قوانین شما سرپیچی کنند و انتظارات شما اعم از سازندگی و سازگاری را برآورده نکنند. جلب کردن موافقت دیگران برای قبول کردن خط فکری‌تان یک چیز است، متقاعد کردن آنها برای عمل کردن به وعده‌هایشان یک چیز دیگر! صبر و شکیبایی و کمی‌ هم شوخ طبعی و خوش خلقی برای گذر از این مرحله سخت بهتان کمک می‌کند.

متولدین آذر ماه

جلو رفتن با مسئولیتهای منظم و همیشگی روزانه شاید ایده عاقلانه ای باشد، اما شما نباید بیش از اندازه روی کارتان فوکوس کنید. محدود کردن فکرتان و تمرکز کردن روی کار باعث می‌شود فرصت خیلی خوبی که می‌توانستید تجربیات جالبتان را با فرد مورد علاقه تان سهیم کنید را از دست بدهید. پس امروز در حالیکه فضایی را برای اتفاق افتادن فرصتهای خوب ایجاد می‌کنید، در طول روز نیز به خودتان یادآوری کنید که انعطاف پذیری تنها راه اوج گرفتن است!

متولدین دی ماه

شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

متولدین بهمن ماه

درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.

متولدین اسفند ماه

اقرار نظرات پایداری که درباره دوستان‌تان دارید می‌تواند واقعا رابطه‌تان را با همدیگر بهتر کند. پنهان کردن احساسات‌تان می‌تواند یک چرخش منفی حتی نسبت به بهترین روابط داشته باشد. زمانی که یک دوستی عمیق با حقیقت پابرجا می‌ماند، مهم نیست که آن چیست. به عقب برنگردید، بالاخره، نظرات شما به مشکلات پر دردسری که باید از آن عبور کنید اعتنا نمی‌کند.