کاهش اعضای پیام رسانهای داخلی/ کاربران در تلگرام ماندند
کاهش اعضای پیام رسانهای داخلی/ کاربران در تلگرام ماندند تعداد کاربران پیام رسانهای داخلی طبق نتایج تحقیقات مرکز ایسپا: پیامرسان سروش از ۱۳.۵ درصد در خرداد به ۴.۳ درصد در مهر ماه کاهش پیدا کرد. ایتا از ۲.۹ درصد به ۰.۹ درصد رسید. آیگپ از ۲.۵ درصد به ۰.۴ درصد رسید. بله از ۱.۸ درصد […]
کاهش اعضای پیام رسانهای داخلی/ کاربران در تلگرام ماندند
تعداد کاربران پیام رسانهای داخلی طبق نتایج تحقیقات مرکز ایسپا:
پیامرسان سروش از ۱۳.۵ درصد در خرداد به ۴.۳ درصد در مهر ماه کاهش پیدا کرد.
ایتا از ۲.۹ درصد به ۰.۹ درصد رسید.
آیگپ از ۲.۵ درصد به ۰.۴ درصد رسید.
بله از ۱.۸ درصد به ۰.۴ درصد رسید.
گپ از ۱.۴ درصد به ۰.۲ درصد رسید.
بیسفون و ساینا نیز هرکدام از ۰.۶ درصد به ۰.۱ درصد رسیدند/ایسپا