رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


جدید ترین پست تلگرامی موسس تلگرام

جدید ترین پست تلگرامی موسس تلگرام پاول دورف، موسس تلگرام روز گذشته پیامی در کانال خود در تلگرام منتشر کرد که به این شرح است: ▪️ هفته گذشته در تلگرام برای ما هفته شلوغی بود چرا که ما درگیر بهبود دادن نسخه جدید تلگرام در پلتفرم iOS بودیم. همچنین مشکلات قطعی و پروکسی نیازمند رسیدگی […]

جدید ترین پست تلگرامی موسس تلگرام

پاول دورف، موسس تلگرام روز گذشته پیامی در کانال خود در تلگرام منتشر کرد که به این شرح است:

▪️ هفته گذشته در تلگرام برای ما هفته شلوغی بود چرا که ما درگیر بهبود دادن نسخه جدید تلگرام در پلتفرم iOS بودیم. همچنین مشکلات قطعی و پروکسی نیازمند رسیدگی بودند. بنابراین یک هفته سخت با ساعت بسیار کم برای خوابیدن داشتیم. هنوز هم هیچ کمپانی بهتر از تلگرام نیست که بخواهم درآن کار کنم چرا که در این کمپانی ما آزادی عمل داریم تا همان کاری را انجام دهیم که کاربران ما از ما تقاضا دارند و می توانیم بر خواسته ها و حقوق آنها پافشاری کنیم.

▫️ خروج بنیانگذاران واتساپ از این کمپانی اتفاقی بود که اخیرا افتاد و مثال خوبی است از روند کمپانی های بزرگ که نهایتا به شکست منجر می شود، می توانید در این جایگاه پول خوبی به جیب بزنید اما چیز با ارزش تری را از دست خواهید داد ـ تمامیت و توانایی بهتر کردن زندگی صدها میلیون انسان.

▪️در هفته گذشته فاش شد که کمپانی واتساپ برای سالها موضوعی را مخفی میکرده ـ هر کسی که شما با او تماس تصویری برقرار می کردید قادر بوده تا به تمام پیام های شما دسترسی پیدا کند.

▫️ حتی در صورتی که واتساپ چیزی را مخفی نکرده بود (که البته شواهد خلاف این را نشان می دهد)، نقص های دیگری وجود دارد که به دلیل وجود این نقص ها بسیاری از پیام های فرستاده شده توسط شخص سومی نیز قابل دسترسی است.

▪️وعده ها و قول های کمپانی هایی نظیر فیس بوک در بلند مدت تحقق پیدا نکردند چرا که این کمپانی ها سودآوری را به خدمت به کاربران خود ترجیح می دهند و این دقیقا نقطه ای است که تلگرام را از دیگر شبکه های اجتماعی متفاوت می سازد ـ تنها چیزی که ما به آن اهمیت می دهیم خواسته های شماست.