رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


باز بندرعباس و باز موج جدید مسمومیت الکلی: یک مرگ و هشت دیالیزی دیگر

باز بندرعباس و باز موج جدید مسمومیت الکلی: یک مرگ و هشت دیالیزی دیگر فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خبر داده ۱۷نفر در بندرعباس در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی مسموم به مراکز درمانی رفته‌اند. نوروزیان گفته: «تعداد مراجعه‌کنندگان به مرکزهای درمانی در اثر مسمومیت از مشروبات الکلی از […]

باز بندرعباس و باز موج جدید مسمومیت الکلی: یک مرگ و هشت دیالیزی دیگر

فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خبر داده ۱۷نفر در بندرعباس در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی مسموم به مراکز درمانی رفته‌اند.

نوروزیان گفته: «تعداد مراجعه‌کنندگان به مرکزهای درمانی در اثر مسمومیت از مشروبات الکلی از شب گذشته (۲۷ مهر) تاکنون به ۱۷نفر رسیده که یکی‌شان جان داده و هشت نفر دیگر دیالیز شده‌اند.»/ ایسنا

در هفته‌های گذشته به‌طرز عجیب و گسترده‌ای، مصرف مشروبات دست‌ساز الکلی آلوده به متانول یا مواد سمی دیگر، دست جان ده‌ها نفر را در استان‌های مختلف گرفته و صدها نفر را راهی بیمارستان کرده.

امروز جعفر منتظری، دادستان‌کل کشور، در واکنش به این اخبار هشدار داد: «در قانون برای قاچاقچیان الکل، مجازات سختی پیش‌بینی و تا ۵۰سال زندان، تازیانه و جزای نقدی برابر ارزش عرفی کالا، در نظر گرفته شده.»