رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز بهترین زمان برای انجام پروژه های عقب افتاده و نیمه تمام است. به سادگی خودتان را با شرایط پیش آمده وفق دهید و سرانجام نیکی برای خود رقم بزنید. که در زمینه شغلی موفقیت های بی کرانی در انتظارتان می باشد، کافیست که کمی پشتکارتان را بیشتر کنید. بیشتر بخندید و […]

متولدین فروردین ماه

امروز بهترین زمان برای انجام پروژه های عقب افتاده و نیمه تمام است.

به سادگی خودتان را با شرایط پیش آمده وفق دهید و سرانجام نیکی برای خود رقم بزنید. که در زمینه شغلی موفقیت های بی کرانی در انتظارتان می باشد، کافیست که کمی پشتکارتان را بیشتر کنید.

بیشتر بخندید و از احساساتی شدن های بی مورد بپرهیزید که گاهی ممکن است به ضررتان تمام شود.

امروز سنگ هایتان را با خود وا بکنید و وجدان را دخیل کنید که بتوانید به راحتی از افراد رنجیده توسط شما عذرخواهی کنید و اشتباهاتتان را بپذیرید و کدورت ها را کنار بگذارید، چرا که باعث ناراحتی و حاله منفی در خود شما نیز شده است.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشید و این خصلت را در خود افزایش دهید.این ویژگی یکی از اصلی ترین ویژگی های افراد موفق است و در توصیف این جمله همین بس که معروف ترین و موفق ترین انسان های دنیا افرادی مسئولیت پذیر و مسمم هستند.

از رکود و شرایط نا مناسب در پیش با مدیریت خود جلوگیری کنید. برتری خود را به دیگران ثابت کنید . تا اعتماد بزرگترها و افراد مهم را جذب کنید، که کمک ها و مشاوره های آنها بسیار کارآمد خواهد بود.

شادی و روبراهی در امور کاری و اجتماعی و حتی زندگی خانوادگی در پیش است.

امروز تمام و کمال خودتان را وقف کار کنید و پشتکارتان را بیشتر نمایید.

متولدین خرداد ماه

موانع و مشکلاتی را پشت سر می گذارید و باعث به آرامش رسیدنتان می شود.

مراقب چاپلوسی ها و افراد نادرست دور و برتان باشید و به اطرافیانتان بیشتر توجه کنید تا بتوانید دوست و دشمن و خوب و بد را از هم تشخیص دهید و قدر دوستی های واقعیتان را بیشتر بدانید.

بر مشکلات و سختیها غلبه می یابید و راه برایتان هموار می شود. در هر کاری که قدم جلو بگذارید, به موفقیت می رسید. از فرصت بدست آمده استفاده کنید وگرنه دیر خواهد شد.

هرگز از کاری که می کنید نا امید نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس شاکر باشید تا کامروا و موفق شوید.

متولدین تیر ماه

شما به طور ذاتی بسیار خلاق و دارای تخیلی قوی هستید. همچنین بسیار باهوش، با سیاست، موقر و دارای ویژگی های مثبت بسیاری هستید که شما را به شخصی دوست داشتنی تبدیل می کند، اما گاهی وسواسی که ناشی از کمال گرایی بیش از حد شماست باعث می شود دیگران ترجیح بدهند کمی از شما فاصله بگیرند.

امروز خود شما از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است مشکلاتی که در وضعیت سلامتی برخی از اعضای خانواده تان پیش می آیند شما را تحت فشار بسیار شدیدی قرار دهند. در زمینه ی حرفه ای و شغلیتان اگر خودتان کسب و کار مستقلی داشته باشید فرصت های فوق العاده ای برای شروع به فعالیت در زمینه هایی جدید و متفاوت برایتان به وجود خواهند آمد که سود سرشاری را برایتان به همراه خواهند داشت.

در هر زمینه ای که امروز شروع به فعالیت کنید برای شما موفقیت آمیز خواهد بود و می توانید از همین حالا روی سودی که برایتان خواهد داشت حساب کنید. سرمایه گذاری های امروز شما هم برایتان با موفقیت و سود قابل توجهی همراه خواهند بود. باید در زمینه ی کاری رفتاری منطقی و همراه با هوشیاری داشته باشید تا بتوانید تأثیر گذار باشید.

اگر هنوز مجرد هستید امروز عشق به زندگی شما خواهد آمد.

متولدین مرداد ماه

روزی که پیش رو دارید، بسیار برایتان ساده تر از روزهای قبل خواهد گذشت. نه تنها کارتان سبک تر خواهد شد، بلکه هیجان های بیشتری را نیز تجربه خواهید کرد. سعی کنید تنها به سراغ چیزهایی که با روحیه شما سر و کار دارد، بروید. با یک برنامه ریزی دقیق، می توانید هر چه زودتر به هدف تان برسید. نگران مسایل مالی تان هستید اما بدانید که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

به دیگران این اجازه را ندهید که با کارها و حرف هایشان شما را آزار دهند. افراد کوته بین را از زندگی تان دور کنید تا فضا برای افراد جدید باز شود.

ماه اسفند تغییر بزرگی در زندگی عاظفی تان رخ خواهد داد که انگیزه شما را برای ادامه مسیری که در پیش گرفته اید،را بیشتر خواهد کرد. از امروزی که پر از انرژی های مثبت است، نهایت استفاده را بکنید.

متولدین شهریور ماه

شما شخصی مهربان، واقع بین، آماده ی کمک به دیگران و بسیار انعطاف پذیر هستید. با سخت کوشی و صداقت خاصی که دارید همه را تحت تأثیر قرار می دهید و از محبوبیت بالایی برخوردار هستید.

با این همه باید به عادت بد دخالت در کارهای دیگران غلبه کنید تا مورد انتقادهای تند قرار نگیرید.

امروز از لحاظ سلامتی برای شما روز خوبی خواهد بود و به جز برخی مشکلات جزئی مانند کمر درد و سر درد با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود که بسیار زودگذر هستند.

امروز از لحاظ مالی نیزبرای شما روز خوبی خواهد بود.

اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید، امروز فرصت های فوق العاده ای را برای گسترش کسب و کار و سرمایه گذاری در زمینه های سودآور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امروز همسرتان با شما رفتار بسیار خوبی خواهد داشت و در رسیدن به اهدافتان صمیمانه با شما همکاری خواهد کرد و حتی اگر گاهی نتوانید همدیگر را درک کنید از حمایت عاطفی یکدیگر برخوردار هستید.

متولدین مهر ماه

از امروز به بعد قدر دان لطف و محبتی که به شما می شود باشید تا خیر بیشتری به سمت تان روان شود. شما مدت هاست نیتی در دل دارید، این نیت شما با کمی تاخیر عملی خواهد شد. قبول کردن شسکت به معنای بسته شدن درها نیست بلکه مقدمه ای برای پیروزی تان است بنابراین شکست هایتان را بپذیرید و از آنها درس بگیرید.

امروز در شغل تان تغییری حاصل خواهید کرد که بر افزایش درآمد مالی تان نیز موثر است.

اگر گره ای در رابطه عاطفی شما افتاده است، امروز به طور کامل برطرف می شود و شما عشق واقعی را تجربه خواهید کرد.

دنیا را سخت نگیرید تا بر شما سخت نگیرد.

متولدین آبان ماه

شما شخصی فعال و پرانرژی، با نظم و کارآمد، بسیار اجتماعی و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید و شخصیت بسیار جذابی دارید با این همه باید به حسادت و خودخواهی ذاتی خود غلبه کنید که گاهی ممکن است باعث آزار دیگران شود.

امروز از لحاظ سلامتی برایتان عالی خواهد بود و در تمام طول روز با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، با این حال باید سعی کنید با ورزش و تمرین سلامت خود را حفظ کرده و از این که هست بهتر کنید.

از منابع مختلفی سود و پول به دست شما خواهد رسید و از لحاظ اقتصادی برای شما خوب خواهد بود.

پروژه های کاری جدیدی به شما واگذار خواهند شد و همین به پیشرفت شرایط مالی شما کمک قابل توجهی خواهد نمود.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و یا بازار بورس برایتان سودآور خواهد بود، اما باید پیش از هر کاری همه ی جوانب را به دقت در نظر گرفته و تحقیقات لازم را انجام دهید.

امروز روابط عاطفیتان بهتر خواهند شد و مورد حمایت عشقتان قرار خواهید گرفت.

متولدین آذر ماه

شما به طور ذاتی شخصی باهوش و با استعداد، شاد و سرزنده، مهربان و خوش بین، متین و موقر هستید.

به واسطه این ویژگی های مثبت و تأثیرگذاری که دارید خیلی راحت می توانید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و در هر گروهی که قرار بگیرید دیگران به سادگی شما را به عنوان مدیر و رهبر خود خواهند پذیرفت. امروز از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما اگر می خواهید در آینده هم با مشکلی مواجه نشوید باید توجه بیشتری به رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی خود داشته باشد و وقت بیشتری را صرف خودتان و بدنتان کنید.

امروز از لحاظ مالی هم برای شما موفقیت آمیز خواهد بود و اگر بودجه ای که دارید را با درایت کافی و برنامه ریزی حساب شده مورد استفاده قرار دهید می توانید پول زیادی را به دست بیاورید و اگر کسب و کار مستقلی داشته باشید آن را گسترش دهید. در زمینه ی حرفه ای اعتبار و شهرت قابل توجهی به دست خواهید آورد و مورد احترام همکاران و مقامات مافوق خود قرار خواهید گرفت.

روابط عاطفیتان خیلی محکم تر و بهتر خواهند شد.

متولدین دی ماه

شما شخصی خلاق و دارای قدرت تخیل بسیار قوی هستید، همچنین بسیار باهوش، قابل اعتماد.

این مجموعه ی بی نظیر از ویژگی های مثبت، در هر جمعی که قرار بگیرید شما را به شخصی محبوب و دوست داشتنی تبدیل می کنند. امروز باید خودتان را برای مشکلاتی از قبیل سرماخوردگی، سردرد و دندان درد آماده کنید.

رفتن به یک مسافرت زیارتی یا سیاحتی می تواند تا حدود زیادی به آرامش خاطر شما و سلامت روانیتان کمک کند.

اگر دلتان نمی خواهد پول هایتان را به راحتی از دست بدهید، باید در خرج کردن آنها و سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید دقت بیشتری داشته باشید زیرا تصمیم گیری های عجولانه می توانند برایتان خیلی گران تر از چیزی که فکرش را می کنید تمام شوند.

امروز بهترین زمان ممکن برای عاشق شدن است و احتمال ازدواج کردن شما بسیار زیاد است.

متولدین بهمن ماه

آینده رویایی در انتطار شما خواهد بود. امروز با انرژی که به دست می آورید می توانید به بسیاری از رویاهایتان رنگ واقعیت دهید.

این ماه سعی کنید انرژی بیشتری را برای کارتان بگذارید، مطمئن باشید که تا آخر سال پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت. پولی به دست تان می رسد که می توانید برخی از چاله هایتان را پر کنید.

امروز زندگی شما پر از عشق و عاشقی خواهد بود، قدر لحظه هایتان را بدانید و آنهایی که دوست تان دارند را به سادگی از دست ندهید. به زودی پیشرفتی در زمینه کاری خواهید داشت که جنبه های دیگر زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

متولدین اسفند ماه

شما شخصی موقر، جسور، دارای اعتماد به نفس و با سیاست، عاطفی،عاشق سادگی و همیشه آماده به کمک به دیگران هستید، اما به طور ذاتی انسانی بیقرار و کم حوصله هم هستید و شاید این بزرگترین ویژگی منفی شما باشد.

امروز از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و جسمتان از هر لحاظ سالم و سرحال خواهد بود، اما به شما توصیه می شود که برای حفظ سلامت روانی خود توجه بیشتری به معنویات داشته باشید و برای باورهای مذهبی و معنوی خود وقت بیشتری بگذارید. امروز نباید پول زیادی برای خریدن اشیای لوکس و زینتی خرج کنید، اگر بخواهید چنین رفتاری از خود نشان دهید این احتمال وجود خواهد داشت که با بحران و کمبود بودجه مواجه شوید. این بحران می تواند باعث به هم ریختن آرامش خانواده شما شود و مشکلات زیادی را برایتان رقم بزند، پس به هر قیمتی از بروز آن جلوگیری کنید.

از لحاظ حرفه ای برای شما با تغییرات بسیاری همراه خواهد بود و ممکن است یک انتقالی و یا ترفیع رتبه را داشته باشید. اگر مجرد هستید امروز احتمال اینکه وارد یک رابطه ی عاطفی جدی شوید زیاد نخواهد بود.

اگر هم متاهل هستید باید وقت بیشتری برای رابطه تان بگذارید.