رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه چیزی که بیش از همه در روز پیش رو خودنمایی می کند، رابطه ای رمانتیک است. اگر مجرد هستید، نیمه گمشده زندگی تان را پیدا خواهید کرد و اگر هم متاهل اید، روز عاشقانه ای را پیش رو خواهید داشت. شما از نظر کاری نیز تغییر بزرگی را در زندگی تان خواهید […]

متولدین فروردین ماه

چیزی که بیش از همه در روز پیش رو خودنمایی می کند، رابطه ای رمانتیک است. اگر مجرد هستید، نیمه گمشده زندگی تان را پیدا خواهید کرد و اگر هم متاهل اید، روز عاشقانه ای را پیش رو خواهید داشت. شما از نظر کاری نیز تغییر بزرگی را در زندگی تان خواهید داشت، به شرط آن که با سیاست و برنامه بیشتری پیش روید. امروز چیزی که باید روی آن کاری کنید، بالا بردن انگیزه تان است.

به زودی فرصتی دور از انتظار برایتان فراهم می شود که بهتر است از آن نهایت استفاده را بکنید.

حتما در کنار کار، دوستان تان را از یاد نبرید، آنها می توانند زندگی را به کام شما شیرین تر کنند.

متولدین اردیبهشت ماه

شما فرد با استعدادی هستید که می توانید برای دیگران نیز مفید باشید. امروز سعی کنید بیشتر خودی نشان دهید، مطمئن باشید که فرصت های شغلی و عاطفی بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر در کار مورد علاقه تان فعالیت نمی کنید و دوست دارید شغل خود را تغییر دهید، دست نگه دارید زیرا اکنون زمان خوبی برای آن نیست.

اگر مجرد هستید، با ورود فردی به زندگی تان سورپرایز خواهید شد و روزهای پر از عشقی را تجربه خواهید کرد.

امروز برخی از مشکلات زندگی تان، به کمک فردی حل خواهد شد.

تنها کافی ست که تحت هر شرایطی اعتماد به نفس خود را بالا نگه دارید و دست از تلاش برندارید.

امروز پر از ماجراهای هیجان انگیز برایتان خواهد بود از آن لذت ببرید.

متولدین خرداد ماه

امروز روز خوبی برایتان خواهد بود، از این جهت که با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود و همکاری های موفقیت آمیزی را با آنها به سرانجام خواهید رساند.

امروز کاری را شروع می کنید، اگر چه یک ماه اول همه چی برایتان سخت خواهد بود اما پس از آن روی غلطک می افتید و رفته رفته به آرزوهایتان رنگ واقعیت می دهید.

آخر این هفته خوش تر از همیشه برای شما خواهد گذشت و فرصت های زیادی، از رابطه عاطفی گرفته تا فرصت های شغلی، برایتان فراهم می شود.

اگر امروز سعی کنید که خود واقعی تان باشید، بسیاری از مشکلات تان را حل خواهید کرد. به زودی گره یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کرده بودید نیز برایتان باز خواهد شد. از روزی که پیش رو دارید نهایت لذت را ببرید و برای تفریح برنامه ریزی کنید.

متولدین تیر ماه

امروز خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوست می شوید و همین باعث می شود که نزد دیگران از احترام و اعتبار بالایی برخوردار باشید، اما باید مواظب باشید تغییر حالات روحیتان این وضع را به ضرر شما تغییر ندهد.

امروز هزینه های غیر مترقبه ای در انتظارتان خواهند بود که به شما اجازه ی داشتن پس انداز چندانی را نخواهند داد، اما به طور کلی با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد.

اگر امروز قصد انجام فعالیت های کاری و تجاری جدید را دارید بهتر است در آنها با کسی شریک نشوید. شما در محل کارتان خودتان را به عنوان یک نیروی کار قوی و کارآمد ثابت کرده اید و به همین دلیل هم ممکن است امروز مسئولیت های بیشتری به عهده ی شما گذاشته خواهند شد. اگر می خواهید نتایج بهتری بگیرید باید زیردست های خود را به داشتن عملکردی بهتر تشویق کنید.

متأهل ها روز بسیار خوبی را در رابطه ی عاطفی خود تجربه خواهند کرد و همه چیز در جهت پیشرفت و موفقیت قرار خواهد داشت، اما باید خودتان هم مواظب باشید و دعواهای بیهوده راه نیندازید.

متولدین مرداد ماه

امروز در هر زمینه ای که بخواهید کاری انجام دهید موفق خواهید بود و می توانید سخت ترین شرایط و پیچیده ترین موقعیت ها را هم با مهارت تمام و در آرامش کامل مدیریت کنید. امروز شما قراردادهای زیادی را به امضا خواهید رساند و این حجم از فعالیت های تجاری منافع مالی بسیار زیادی را برای شما به ارمغان خوهد آورد.

اگر امروز قصد سرمایه گذاری را دارید بهتر است در املاک سرمایه گذاری کنید و به سراغ بازار سهام نروید. عملکرد فوق العاده ی شما در محل کارتان مورد تحسین و تأیید رئیستان قرار خواهد گرفت. مسئولیت هایتان به دنبال این تشویق و توجه افزایش خواهند یافت، اما با افزایش این مسئولیت ها درامدتان نیز بیشتر خواهد شد.

امروز زندگی مشترک شما با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود و درگیری های کوچکی که بین شما و عشقتان پیش می آیند نیز به راحتی و با صحبت کردن قابل حل خواهند بود. یک سفر دو نفره می تواند به محکم تر شدن روابط شما کمک قابل توجهی بکند.

متولدین شهریور ماه

امروز متوجه خواهید شد که دوستان واقعیتان چه کسانی هستند. شما دوستی خیلی عزیز و صمیمی و مورد اعتماد دارید، ولی امروز تازه خواهید فهمید این دوست شما خیلی خوب تر از آن است که خودتان فکر می کردید و می بینید که برای تبدیل کردن روزهای مهمتان به یک روز به یاد ماندنی هر کاری که از دستش برمی آید، انجام می دهد. امروز سطح انرژی شما بالاتر خواهد بود و با تصمیم گیری درست خواهید توانست درآمدتان را افزایش دهید.

از آخر هفته تان لذت ببرید و تا می توانید تفریح کنید، به شرطی که حواستان به جیبتان هم باشد!

عشقی ناگهانی تا اواخر ماه به سراغ شما خواهد آمد و روزهایی را برای شما خواهد ساخت که تا کنون تجربه نکرده اید.امروز بیشتر استراحت کنید و به سلامتیتان اهمیت دهید.

متولدین مهر ماه

اگر نمی دانید به چه کسی باید اهمیت دهید، ممکن است احساس شکنجه کنید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که نسبت به خودتان صادق باشید. نهایت تلاش خود را بکنید که بدترین شکل را تصور کنید. برخی از روابط خیلی ساده از شما سوال می کنند. بعضی از مردم به سادگی می توانند همان چیزها را نخواهند. قوای ذهنی شما شکوفا خواهد شد و به شما این امکان را می دهد که چیزهایی را درک کنید که تا به حال از شما گریخته بودند.

در زندگی احساساتی تصمیم قطعی برای مدتی نگیرید و اجازه بدهید که مساایل به نحوی از بین بروند.

نقاط ضعف وریدی دارید.

در محل کارتان می توانید یک وضعیت دشوار را اصلاح کنید و یا مشکل را حل کنید.

متولدین آبان ماه

امروز به دقت در اطراف افراد قدم بردارید، و یا ممکن است خودتان را در نمایشی پیدا کنید که هیچ کاری با آن ندارید و هم نمی خواهید هیچ بخشی از آن باشید. گوش کنید و حامی باشید، اما از ارائه مشاوره دادن خودداری کنید.

گاهی بهترین راه برای کمک این است که به کسی اجازه دهید که بداند شما یک شانه برای گریه های او هستید. به طور جدی پیشنهادهای مالیتان را بررسی کنید.

جو امروز برای سلامتی شما مفید خواهد بود. از مداخلات بی موقع اعضای خانواده خود در امور همسرتان آگاه باشید. شما تا حدی توسط تضادهای داخلی خود بی ثبات خواهید شد، اما این به شما کمک می کند که خودتان بهتر بدانید.

متولدین آذر ماه

ممکن است امروز همه چیز آرام باشد. اگر استرس دارید،ممکن است خودخواه و پر توقع شوید.

اگر شما بیش از حد بر نیاز خود برای لذت و توجه تمرکز کنید، از این کار پشیمان خواهید شد.

حیوانات خانگی و کودکان می توانند بهترین اساتید باشند. آگاهانه تصمیم خود را اتخاذ کنید. شما به طور کامل مسئولیت های خانوادگی خود را به دست خواهید آورد و سو تفاهم تلخی را برطرف خواهید کرد. از زیاد پول خرج کردن خودداری کنید. شانس موفقیت در امتحانات مختلفی را خواهید داشت. شما تمایل خواهید داشت که ریسک کنید، با یک حدس و یا یک ایده جسورانه شرط بندی کنید؛ اما شانس خوب همراه شما خواهد بود.

متولدین دی ماه

نظرات متفاوت با فردی نزدیک نباید روزتان را خراب کند. یک فرد احساساتی ممکن است وقتی که شما راحت نیستید، بخواهد با شما صحبت کند. سعی کنید همدیگر را بفهمید و درک کنید. این انرژی امروز فعالیت های اجتماعی و گروهیتان را تشویق می کند. بیرون بروید و مشکلاتتان را فراموش کنید.

در عشق, شما ممکن است به خودتان اجازه دهید که با منافع مادی جذب شوید.

در روابط خود با نزدیک ترین و عزیزترین شخصتان, از فقدان نزاکت و اختلاف بپرهیزید.

شما خودتان را به آسانی با رویدادهای بیرونی سازگار می کنید; به هر حال از قرار دادن خودتان در وضعیت های دشوار و ایجاد درگیری اجتناب کنید.

اگر کسی به شما پول بدهکار است پولتان را پس بگیرید, و اگر حواستان را جمع کنید با مشکلات مالی روبرو نخواهید شد.

متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز در مورد کار و یا چشم انداز کاری خود جدی باشید. حتی در زمان های سختی می توانید روی پاهای خودتان بایستید.

ملاقاتی با دوستان و کارفرمایان قدیمی برای بهبود موقعیت خود ایجاد کنید. غریزه انسان دوستانه شما ممکن است امروز خیلی قوی باشد. قدم بردارید و صحبت کنید. حستان به شما کمک خواهد کرد تا معاملات خوبی را انجام دهید.

اولین قدم هایتان را بردارید، به جای اینکه منتظر بمانید.

اگر می خواهید همه بازده و انرژی خود را بازیابی کنید, باید کمی استراحت کنید. امروز موقعیت عشقی خوبی خواهید داشت.

متولدین اسفند ماه

احساس سختی شما طول نمی کشد. نیازی به انتقام نیست. وقتی کسی آسیب می بیند, برای آن ها آسان است که بی تفاوت باشند. اگر در وضعیتی قرار دارید و یا احساس غربت می کنید نهایت تلاش خود را بکنید که باز و پذیرا شوید. اشتباه ات باید بخشیده شوند. شما از روابط عاطفی آرام لذت خواهید برد که حول امنیت عشقی و سلامتی داخلی متمرکز خواهد بود.

مراقب آلرژی ها و حساسیت ها و خارش و گزش باشید.

در کارتان باید بر بسیاری از موانع غلبه کنید و طرف های مخالف را متقاعد کنید. سعی کنید آرامش داشته باشید و از تمام لذت های زندگی بهره مند شوید.