رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


مخالفت با امتیازات مشابه حکومت کمونیستی برای نمایندگان مجلس!

مخالفت با امتیازات مشابه حکومت کمونیستی برای نمایندگان مجلس! سازمان اداری مجلس، پیشنهاد داده که به نمایندگان تسهیلات عبور و مرور داده شود. یعنی بتوانند برای رفت و آمد به مجلس، از خط ویژه عبور کنند تا وقتشان در ترافیک تلف نشود. عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده تهران و مسن ترین نماینده مجلس هم به خبرگزاری ایلنا […]

مخالفت با امتیازات مشابه حکومت کمونیستی برای نمایندگان مجلس!

سازمان اداری مجلس، پیشنهاد داده که به نمایندگان تسهیلات عبور و مرور داده شود. یعنی بتوانند برای رفت و آمد به مجلس، از خط ویژه عبور کنند تا وقتشان در ترافیک تلف نشود.

عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده تهران و مسن ترین نماینده مجلس هم به خبرگزاری ایلنا گفته که با این طرح مخالف است، چون اتفاقا نماینده‌ها و مسئولان باید در ترافیک بمانند تا با مشکلات مردم آشنا باشند.
او گفته همان‌طور که بنده زمانی که نماینده نبودم از این نوع رفتارها بیزار بودم، مردم هم از این نوع حرکات و تصمیمات متنفر خواهند شد. به اعتقاد من بهتر است که نمایندگان به جای عبور از خط ویژه نیم ساعت زودتر از مبدا راه بیافتند، در این صورت دیر هم نخواهند رسید. خود من تاکنون یک دقیقه هم دیر نرسیده‌ام.

هاشم‌زایی طعنه‌ای هم به پیشنهاد دهندگان این طرح زده و گفته: زمانی که کمونیست‌ها در مسکو قدر ت داشتند و روسیه را اداره می‌کردند، در خیابان‌ها خطی را برای عبور و مرور مقامات اختصاص داده بودند که پس از آنکه کمونیست در روسیه فروپاشید این خط‌کشی‌ها هم برچیده شد.