رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز شما می توانید میزان موفقیت خود را دست بالا بگیرید. منتظر چالش هایی باشید که در آن ها باید به احساسات خود نظم و مسئولیت های بیشتری بدهید. نیازهای کودکانتان را پیش از خود قرار دهید. دانش بنیان موفقیت است. هر چه بیشتر یاد بگیرید، کارآمدتر خواهید بود. اگر به شخص […]

متولدین فروردین ماه

امروز شما می توانید میزان موفقیت خود را دست بالا بگیرید. منتظر چالش هایی باشید که در آن ها باید به احساسات خود نظم و مسئولیت های بیشتری بدهید. نیازهای کودکانتان را پیش از خود قرار دهید.

دانش بنیان موفقیت است.

هر چه بیشتر یاد بگیرید، کارآمدتر خواهید بود. اگر به شخص محبوب خود قول داده اید، باید آن را به هر قیمتی انجام دهید. به کشف و توسعه استعدادهای نهفته خود فکر کنید. دسته چک و کارت های اعتباری خود را کنار بگذارید:برای شما سخت است که در برابر وسوسه خرج کردن مقاومت کنید!

متولدین اردیبهشت ماه

سعادت عشقی در دسترس شما خواهد بود و شما خواهید توانست آن را بدست آورید. تا جایی که به پس اندازتان مربوط می شود، امروز برای تامین مالی مطلوب خواهد بود. ممکن است مشکلاتی در رابطه با والدین خود داشته باشید، اما آرامش و شکیبایی به شما کمک خواهد کرد که همه چیز را صاف کنید. به نظر می رسد که اعتماد به نفس و فرصت های مالی دست به دست هم داده انپ. اگر شما یک بودجه خاصی درست کرده اید، امروز روز خوبی برای مرتب سازی کارها است. هرچه بیشتر بدانید، کنترل بهتری خواهید داشت.

متولدین خرداد ماه

امروز یکی از آن روزهایی است که شما قدرت رویارویی و غلبه بر موانع بسیار بزرگی را دارید. بر روی کسب وکار ناتمام در روابط شخصی و نیز پروژه های اطراف خانه تمرکز کنید.

امروز برایتان روز آماده سازی است.

هر چه بیشتر سازمان دهی داشته باشید، هفته موثری خواهید داشت. امیدهای بزرگی واقعاً شانس خوبی برای تحقق برایتان دارد:یک برخورد نویدبخش، یا زندگی متاهلی مطبوع و با احساسات عالی خواهد داشت. شما مورد توجه قرار خواهید گرفت:همکاران تان نسبت به شما تحسین و احترام زیادی را نشان خواهند داد. اختلالات کوچک سلامتی شما را بیش از اندازه به خود مشغول خواهند کرد. کودکان شما ممکن است گاهی عصبانی شوند؛ سعی کنید به جای دعوا کردنشان، آن ها را درک کنید.

متولدین تیر ماه

امروز می تواند نا امید کننده باشد که دوباره چیزهایی را که فکر می کنید به اتمام رسیده را دوباره تکرار کنید. کند کردن آهسته و پذیرفتن یک نگاه دقیق به هر چیزی که به آن شکل که شما امید دارید شکل می دهد. دوستانتان می توانند یک نقطه واقعاً روشن در امروز شما باشند. در زندگی خانوادگیتان شور و انرژی خواهید داشت، اما ممکن است برخی اختلالات بوجود آیند. در مقابل افراط در برابر غذا مشکل خواهید داشت، برعکس، فکر کنید قبل از رفتن به سر کار، یک صبحانه خوب و بزرگ بخورید. برخی از پروژه های شما ممکن است به دلیل عدم آمادگی به طور بدی از بین بروند. شما باید برای افزایش شانس خود برای برخوردها و غنی سازی، خودتان را بیشتر باز کنید.

متولدین مرداد ماه

ممکن است شما امروز در چندین جهت حرکت کنید.

خوش بین باشید و به افراد دیگر در روح شوخ طبعی خوب و کمک به آن ها کمک کنید. شما می توانید به راحتی رهبری فعالیت های خانوادگی را برعهده بگیرید. دقت کنید که پایتان را روی یکی از انگشتان بقیه نگذارید. دانایی خود را با کودکان کوچکتان به اشتراک بگذارید. روابط دوستانه با دوستانتان را حفظ کنید، زیرا از شما حمایت خواهند کرد. درسی از فروتنی که در زندگی به شما داده می شود باعث می شود که شما مسائل را زیر نور مناسب ببینید. بسیار احتمال دارد که توسط فردی که به سختی به شما شباهت دارد و در دنیایی کاملاً متفاوت از شما زندگی می کند، جذب شود. شما این امکان را خواهید داشت که وضعیت مادی تان را بهبود بخشید، به شرطی که بدانید چطور موقعیت های خوب را به دست آورید.

متولدین شهریور ماه

افزایش قدرت جاذبه تان که در روابط دوستانه، اجتماعی و البته روابط عاشقانه شما فعال خواهد بود.

شما تصمیم می گیرید که کنترل خانه خود را به دست بگیرید و در این کار موفق خواهید شد. در تمام مباحثات خود سعی کنید از کلمات نامناسب اجتناب کنید. به طور منحصر به ادراک خودتان متکی نباشید؛ به دنبال مشاوره از اطرافیان تان و متخصصان باشید، شما می توانید به این طریق ثروتی به دست آورید.

فراموش نکنید که به منظور حفظ سلامت بدن خود زیاده روی در خوردن را کنار بگذارید و ورزش کنید.

شاید لازم باشد که روز خود را با دقت برنامه ریزی کنید. توجه بیشتر به افراد و یا شرایط داشته باشید.

قرار دادن نیازهای خود در رتبه اول می تواند خودخواهانه به نظر برسد، اما وقتی برای دیگران کار می کنید و برای خودتان هم انجام می دهید، شادتر خواهید بود. امشب با کارهای خانگی و یا سرگرمی ها که از آن ها لذت می برید، خودتان را شارژ کنید.

متولدین مهر ماه

امروز پول خوبی برایتان وارد خواهد شد، اما مخارج شما افزایش خواهد یافت. فضای خانوادگیتان از نزاع و دعوا آزاد خواهد بود.

در عشق، سعی کنید بیش از حد خجالتی بودن را امتحان نکنید، در غیر این صورت شریک شما ممکن است گمراه شود و این باور را داشته باشد که او را دوست ندارد.

بهترین راه برای جلوگیری از ملالت، شرکت کردن در یک سرگرمی هیجان انگیز است. زمان بیشتری را با افرادی که علایق شما را به اشتراک می گذارند، سپری کنید. شما بازیگر فوق العاده تیم هستید.

مهم نیست که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، شما باید یک دایره از افرادی را داشته باشید تا با آن ها بازی کنید. عادت کنید در گروهی باشید که در آن می توانید درخشش داشته باشید. با کسی که شانس کمتری دارند، مهربان باشید.

متولدین آبان ماه

جاه طلبی امروز شما قوی است، اما این امکان وجود دارد که بیش از هر چیز محتاط باشید – سعی کنید با کم تر چیزها کار کنید. بخشی از درآمد و زمان خود را کنار بگذارید تا به انسانیت خدمت کنید، درک کنید و ارتباطتان را تسهیل کنید.

تا جایی که به پس اندازتان مربوط می شود، امروز برای تامین مالی مطلوب خواهد بود. رژیم غذایی خود را متعادل کنید و از افراط در خوردن اجتناب کنید. مشکلات حرفه ایتان را حل کنید؛ انعطاف پذیری و احساس سازگاری را از خود نشان دهید.

در زندگی خانوادگی تان پر از انرژی و شور خواهید بود.

متولدین آذر ماه

امروز روابط خانوادگی شما صاف و لذت بخش خواهد بود. بهترین راه برای جلوگیری از ملالت، شرکت کردن در یک سرگرمی هیجان انگیز است. زندگی اجتماعی شما بسیار فعال خواهد بود، به خاطر بزرگ ترین تفریح و سرگرمیتان باشید، اما باید برنامه زمان بندی خود را تغییر دهید. این بار اعتماد به نفس شما تنها ضامن موفقیتتان خواهد بود.

شما می توانید افراد را برای اهداف خوب سازمان دهی کنید. این انرژی شما را تشویق می کند که بیرون بروید و با افراد ارتباط برقرار کنید. ایجاد ارتباط حرفه ای ارتباطات مفید و لذت بخش ایجاد می کند. در خانه ممکن است احساس ریاست طلبانه داشته باشید. رهبری خوب با لبخند انجام دهید.

متولدین دی ماه

پول بسیار دور از انتظاری وارد زندگی شما خواهد شد. خطرات یبوست موقت و فشار خون بالایی دارید؛ سعی کنیدوآرام بگیرید. جو خانوادگی ناگهان قطع خواهد شد، چون شما آماده خواهید بود تا فکر کنید که همیشه حق دارید؛ از زندگی شیرین در میان عزیزانتان تقدیر خواهید کرد. انگیزه های جنسی شما تشدید خواهد شد؛ اگر شما متاهل هستید، از یک ماجراجویی فوق العاده رنج می برید که باید از آن پشیمان شوید! زندگی شغلی تان در حال بهبود است. امروز استرس شدیدی در برخی مسائل وجود دارد. در مورد چیزهایی که شما را عصبانی می کنند، باهوش باشید. توانایی شما برای برپا کردن ساختارها و نگه داشتن همه مسائل یک هدیه است، اما اگر شما بیش از حد دور شوید و بر احساسات رقیق غلبه کنید، تنها خشم و طغیان پنهانی را ایجاد خواهید کرد.

متولدین بهمن ماه

شما این بار تصمیم می گیرید که مشکلات خانوادگی خاصی را حل کنید و راه حل های اعجاز انگیزی را پیدا کنید. در عشق، سعی کنید بیش از حد خجالتی نباشید، در غیر این صورت شریک شما ممکن است گمراه شود و این باور را داشته باشد که او را دوست ندارید. غصه خوردن در مورد تعدادی از چیزهایی که واقعاً ارزش ندارند، بی فایده است. شما می توانید حرکت های ظریفی را به خوبی انجام دهید و پروژه های مهم خود را ارتقا دهید. امروز انرژی گسترده ای در محل کارتان است. بهترین لباس خود را بپوشید و بااعتماد به نفس صحبت کنید. برقراری ارتباط با افراد تاثیرگذار می تواند شما را در موقعیت شغلی و حرفه ای بهتری قرار دهد. شما می توانید تفاوت بزرگی را در زندگی کسی که کم تر می تواند داشته باشد، ایجاد کنید.

متولدین اسفند ماه

انگیزه بسیار زیادی برای رسیدن به جاه طلبی های حرفه ای برایتان وجود دارد، شما تلاش های شدید خود را انجام خواهید داد و بسیار مشتاق خواهید بود که به اهدافی که برای خودتان تنظیم کرده اید، دست یابید.

از شهود خود پیروی کنید که بسیار عالی و عملاً عاری از خطا است.

سعی کنید مشغولیت خود را به کودکانتان اعمال نکنید، در غیر این صورت ارتباطتان با آنها مسدود خواهد شد.

شما یک حس قوی از یک بازی منصفانه دارید. این می تواند برای درام در خانه و یا در مورد یک موقعیت کاری انجام شود.

مطمئن شوید که ارزش گفتن چیزی را دارد. شما می توانید حساس باشید و وضعیتی که باعث می شود غرور شما آسیب ببیند، می تواند شما را عصبانی کند، کافیست کمی صبور باشید و زاویه دیدتان را نسبت به موضوعات اطرافتان تغییر دهید.