رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


سازمان وظیفه عمومی: مشمولان مقیم خارج می توانند سالی ۲ بار به کشور بیایند

سازمان وظیفه عمومی: مشمولان مقیم خارج می توانند سالی ۲ بار به کشور بیایند جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان مقیم سایر کشورها سالی دو بار می توانند وارد کشور شوند اما اقامت آنها در کشور نباید از سه ماه بیشتر شود. سردار ابراهیم کریمی افزود: این افراد در صورتی می توانند […]

سازمان وظیفه عمومی: مشمولان مقیم خارج می توانند سالی ۲ بار به کشور بیایند

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان مقیم سایر کشورها سالی دو بار می توانند وارد کشور شوند اما اقامت آنها در کشور نباید از سه ماه بیشتر شود.

سردار ابراهیم کریمی افزود: این افراد در صورتی می توانند به راحتی سالی دو بار به کشور آمد و شد داشته باشند که غیبت نداشته و غیبت آنها بیش از هشت سال نباشد.

وی ادامه داد: چنانچه مشمولان مقیم سایر کشورها، غیبت داشته باشند باید نسبت به تعیین تکلیف وضعیت غیبت خود اقدام کنند و در فرصت باقیمانده یعنی تا پایان امسال نسبت به خرید جریمه غیبت سربازی اقدام کنند در غیر این صورت همانند مشمولانی که بیش از هشت سال غیبت دارند و در ایران زندگی می کنند به خدمت سربازی فراخوانده می شوند.

سردار کریمی افزود: این افراد برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود و خرید جریمه غیبت می توانند به کنسولگری یا نمایندگی جمهوری اسلامی در سایر کشورها مراجعه کنند /ایرنا