رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


جزئیاتی تازه از قتل جمال خاشقجی

جزئیاتی تازه از قتل جمال خاشقجی کتاب جدیدی در ترکیه به نام «سرقت دیپلماتیک: اسرار تاریک از قتل خاشقچی» نوشته فرهاد اونلو، عبدالرحمان سیمسیک و نظیف کارامان رونمایی شد که در آن جزییات جدیدی از قتل روزنامه نگار مخالف حکومت عربستان آمده است. به نوشته روزنامه صباح چاپ ترکیه، حتی رئیس سازمان سیا نیز با […]

جزئیاتی تازه از قتل جمال خاشقجی

کتاب جدیدی در ترکیه به نام «سرقت دیپلماتیک: اسرار تاریک از قتل خاشقچی» نوشته فرهاد اونلو، عبدالرحمان سیمسیک و نظیف کارامان رونمایی شد که در آن جزییات جدیدی از قتل روزنامه نگار مخالف حکومت عربستان آمده است.

به نوشته روزنامه صباح چاپ ترکیه، حتی رئیس سازمان سیا نیز با مطالعه پرونده و اطلاع یافتن از جزییات قتل، دچار احساسات شده و نتوانسته است به نوار صوتی به طور کامل گوش کند.

در این کتاب آمده است که از خاشقچی می خواهند تا با ارسال پیامک به پسرش بنویسد که نگران وی نباشند اما او چنین کاری نمی کند.

هنگامی که قاتلان در دهان وی را می پوشاندند، او فریاد زده که من آسم دارم.

در نوار ۷.۵ دقیقه ای جزییات قتل به خوبی هویدا می شود. صلاح محمد Tubaigy متخصص سم شناسی می گوید تا به حال روی بدن گرم کار نکرده ام اما می توانم به راحتی این کار را انجام دهم و باید هدفون گذاشته و به موسیقی گوش بدهم و قهوه ام را هم بخورم.